Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #1 Skrevet 16. november 2013 Etter å ha vært singel i over 3 år burde det være naturlig å være spent/engstelig på å starte et nytt forhold. Det er jo helt naturlig det. Slik er det ikke for meg. Jeg er rett og slett livredd for å brette ut mitt liv, skittentøy og økonomi med noen. Det føles som om det er noe grusomt. Jeg ser for meg kranglene og de gangene jeg blir igjen gråtende mens han pakker sine saker i sinne og drar. Og det rare i dette er at 1) jeg er omgjengelig, 2) har ikke opplevd så dramatiske forhold selv og 3) mitt eneste ordentlige og langvarige forhold endte på grunn av at begges følelser var over, ergo ingen krangling og dramatikk, begge to var ferdige med forholdet. Har hatt det fint i de tre forholdene jeg har vært i. Bortsett fra den evige 'flukt'-følelsen. Jeg tenkte ofte på å gjøre det slutt, ville se om gresset var grønnere på den andre siden selv om jeg var hodestups forelsket. Jeg var mye utro i det siste forholdet. Mest på grunn av spenningen tror jeg, men etter at det ble slutt fortsatte jeg å spre bena. Det var fremdeles spennende. Grunnen til at jeg tenker på dette nå er at jeg er lei av å alltid være alene om ting. Er lei av å være alene om de tingene jeg er redd for å dele med noen. Jeg trenger en samtalepartner, en nær venn og en å dele lange netter med. Jeg har aldri før kjent denne lengselen før. Lengselen etter intimitet. For jeg har hatt mine kvelder med mange forskjellige, jeg tror ikke det er mer spenning å hente der. Det er ikke intimt å kle seg naken foran en nesten-ukjent og gjøre ting med en naken nesten-ukjent. For meg er intimitet å dele mitt liv, skittentøy og økonomi med noen. Bare så satans dumt at det eneste jeg frykter når det gjelder meg selv er nettopp intimitet. Flere i samme båt? Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt redselen? For per i dag er det slik at jeg sterkt gir inntrykk av at jeg ikke ønsker annet enn kos når jeg møter nye menn. Dette mønsteret må brytes, men ville jeg visst hva jeg skal si og hvordan jeg skal oppføre meg? Anonymous poster hash: 45a75...55f
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Ingen andre som har det på samme måte? Anonymous poster hash: 45a75...55f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå