Gå til innhold

Skal kjøpe 7-seter, trenger anbefalinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken bil anbefaler du, ut fra disse kriteriene?

* 7 seter, evnt 6

* Skinninteriør.

* Hengerfeste

* minimum 2000kg tillat hengervekt

Anonymous poster hash: 57aae...746
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hverken S-max eller C8 trekker 2000kg dessverre.

Må ha bil som drar MINIMUM 2 tonn.

Skrevet

Aha ;)

Pajero eller land crusier da :)

Får begge med skinn om du vil.

Skrevet

Jeg har Volvo xc 90 7 seter og er strålende fornøyd med den... Aldri følt meg så trygg bak rattet i noen annen bil☺️

Skrevet

Jeg har Volvo xc 90 7 seter og er strålende fornøyd med den... Aldri følt meg så trygg bak rattet i noen annen bil☺️

Er den jeg heller mot.  godt å høre du er fornøyd.

Land cruiser  ligger også høyt på lista, men hadde ikke tenkt å bruke fullt så mye  penger på bil

HI

Skrevet

Synd s-Max ikke kan dra så mye da. For vi er kjempe fornøyde med vår s-Max. :) er det ingen utgaver av de som kan dra mer enn 2000kg? For ene naboen vår har ei gigantisk campingvogn som de drar sin s-Max med.. :) men jeg aner ikke hva den vogna veier da.. :) men er over 7m iallfall. :)

Anonymous poster hash: 3683e...d0a

Skrevet

Hva mitsubishi outlander da ?

Anonymous poster hash: ff9d3...0fa

Skrevet

Hva f... er det du skal dra med deg som veier over 2 tonn? Det er Ford S-max eller Ford Galaxy som er de beste alternativene før du kom med 2-tonns argumentet. Men med 2 tonn hengende i ræva, ville ikke jeg gått for noe annet enn Land Cruiser. Bare for å ha sagt det; Volvo er så langt i fra det det en gang var. 

Anonymous poster hash: 28f51...fe9
Skrevet

Hva f... er det du skal dra med deg som veier over 2 tonn? Det er Ford S-max eller Ford Galaxy som er de beste alternativene før du kom med 2-tonns argumentet. Men med 2 tonn hengende i ræva, ville ikke jeg gått for noe annet enn Land Cruiser. Bare for å ha sagt det; Volvo er så langt i fra det det en gang var. 

Ei svær vogn eller en stor skaphenger f.eks :)

Jeg hadde også gått for land cruiser da.

Skrevet

Touran

Anonymous poster hash: f7f26...f9d

Skrevet

Renault Grand Espace , suveren familiebil 

Anonymous poster hash: 88962...a87
Skrevet

S- Max eller Sharan, for vår del stod valget mellom de to. Pga pris så ble det S-Max og kan dra 1800 kg. Stor fornøyd. Men vist du har vogn på to tonn så vet jeg sannelig ikke, bytte til mindre vogn slik at dere har større valgmulighet.?

Anonymous poster hash: 44ec4...20e

Skrevet

Outlander har elendige seter på 3. rad. Så hold deg unna den om du er nødt til å bruke alle.

Anonymous poster hash: 51640...32a

Skrevet

kjører hestehenger flere ganger i uka, og har ei camingvogn på 11meter som vi drar med på sommerferie. 

Det er dessverre ikke så mye å velge i når vi må såpass opp i størrelse.

Outlanderen  synes jeg er trang innvendig, og liker ikke den bakerste setraden.

Land cruiseren  har heller ikke beste setene, også er den noe inni gamperæva dyr.

HI

Skrevet

Så lenge det ikke er fullvoksne, sitter de fleste helt greit bakerst i en land cruiser, og søstera mi på 170 cm foretrekker å sitte der :P mine foreldre har land cruiser, og den drar iallefall både hestehengere og campingvogn på 8 m (+drag og sykkelstativ)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...