Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #1 Skrevet 16. november 2013 Jeg har pco og er 6 uker på vei. De siste dagene etter en innvendig ultralyd har jeg spottet svakt brunlig....det har nå pågått i 1, 5 døgn og ser ikke ut til å gi seg det er snakk om små mengder, men det gjør meg fryktelig redd og nervøs. Har vi med pco lettere for spotting / enda skjørere slimhinner enn andre gravide? Kan det være en ufarlig, naturlig forklaring på dette? På ultralyden så vi et bankende hjerte, og ting så fint ut. Spottingen begynte et par timer etter ultralyden. Bruker ingen form for hormonstøtte etc. Noen som har opplevd lignende eller har kunnskap om dette? Anonymous poster hash: 9f140...db4
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #2 Skrevet 16. november 2013 Jeg har pcos og har blitt gravid 3 ganger. Første gangen hadde jeg ikke noe spotting/misfarget utflod i det hele tatt. Gang nummer 2 hadde jeg brunlig utflod i en uke før jeg spontanaborterte. Den siste gangen hadde jeg brun utflod i hele første trimesteret, men alt var bra (var inne til innvendig ultralyd 7+5). Så det trenger ikke bety at noe er galt, spesielt ikke når du har sett et bankende hjerte Vil tro slimhinnene bare ble irriterte etter den innvendige ultralyden, skal ikke så mye til. Anonymous poster hash: 5a805...541
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #3 Skrevet 16. november 2013 Jeg har pcos og har blitt gravid 3 ganger. Første gangen hadde jeg ikke noe spotting/misfarget utflod i det hele tatt. Gang nummer 2 hadde jeg brunlig utflod i en uke før jeg spontanaborterte. Den siste gangen hadde jeg brun utflod i hele første trimesteret, men alt var bra (var inne til innvendig ultralyd 7+5). Så det trenger ikke bety at noe er galt, spesielt ikke når du har sett et bankende hjerte Vil tro slimhinnene bare ble irriterte etter den innvendige ultralyden, skal ikke så mye til. Anonymous poster hash: 5a805...541 Tusen takk for svar! Kan jeg spørre hvor langt på vei du var den gangen det desverre gikk galt? Spottet du mye den gangen alt gikk fint? Håper virkelig spottingen bare kommer av skjøre slimhinner, og at alt går bra. Hvor lenge bør jeg regne med at spottingen varer hvis det kommer av skjøre slimhinner? -hi Anonymous poster hash: 9f140...db4
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Jeg har pcos og har blitt gravid 3 ganger. Første gangen hadde jeg ikke noe spotting/misfarget utflod i det hele tatt. Gang nummer 2 hadde jeg brunlig utflod i en uke før jeg spontanaborterte. Den siste gangen hadde jeg brun utflod i hele første trimesteret, men alt var bra (var inne til innvendig ultralyd 7+5). Så det trenger ikke bety at noe er galt, spesielt ikke når du har sett et bankende hjerte Vil tro slimhinnene bare ble irriterte etter den innvendige ultralyden, skal ikke så mye til. Anonymous poster hash: 5a805...541 Tusen takk for svar! Kan jeg spørre hvor langt på vei du var den gangen det desverre gikk galt? Spottet du mye den gangen alt gikk fint? Håper virkelig spottingen bare kommer av skjøre slimhinner, og at alt går bra. Hvor lenge bør jeg regne med at spottingen varer hvis det kommer av skjøre slimhinner? -hi Anonymous poster hash: 9f140...db4 Det var tidlig det gikk galt, den brune utfloden begynte da jeg var 6 uker på vei, og styrtblødningene begynte da jeg var 7 uker (mistet også alle graviditetssymptomene i mellomtiden). Synes jeg spottet en god del ja, måtte skifte truseinnlegg mange ganger om dagen. Men det varierte fra dag til dag, en dag kunne det være bare bittelitt. Men etter samleie kom det alltid mye i ca 2-3 dager etterpå, turte nesten ikke å ha sex. Lykke til Anonymous poster hash: 5a805...541
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå