Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #1 Skrevet 16. november 2013 Jeg er ute på byen en sjelden gang, kanskje fire ganger i året, og jeg får alltid masse komplimenter., fra både kjente og ukjent... Og selvsagt er det gøy å få det! Jeg lever på det i flere uker etterpå (nesten i allefall) Men forigegang jeg var ute, snakket jeg med en kar som var på samme fest som meg.... Han var veldig hyggelig, og vi snakket om løst og fast. Da vi (alle på festen) kom i snakk om hvilket utested vi skulle dra på, kikker han på meg og sier: du skal vel opp på loftet du? ("Loftet" er en avdeling for de over 30 på det ene utestedet) Vel, må legge til at jeg ér faktisk 30, ble det i høst. Men føler meg ikke så "gammel"! Jeg ser ikke slik ut heller, om jeg skal tolke alle amdre. Samme dag ble jeg spurt om leg for å kjøpe risling kabinett (hvitvin, 18år) Får alltid høre at jeg er så "ung" og ser så "ung" ut! Var virkelig ikke forberedt på den kommentaren... Og nå føler jeg at om jeg gå ut et sted, vil alle bare tenke, "hva gjør den gamle kjerringa her???" (Sorry, veit det er teit!) Anonymous poster hash: 4749b...92d
Edie Britt Skrevet 16. november 2013 #2 Skrevet 16. november 2013 Jeg ville nok tolket det som en spøk, siden du faktisk er 30, men at det kanskje var åpenbart at du ikke skulle på dette loftet da..? Om enn en litt ufølsom spøk...
Gjest Morn du Skrevet 16. november 2013 #3 Skrevet 16. november 2013 He he, ja det er teit Visste han hvor gammel du er, muligens? Det sies at du kan få ørten positive kommentarer, men kommer det én negativ (dette er jo for deg negativt), er det den du husker. Noe å tenke på for alle det
valkyrien Skrevet 16. november 2013 #4 Skrevet 16. november 2013 Ja, det er teit... Ikke overanalyser alt...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #5 Skrevet 16. november 2013 Haha, veit det er teit ;p Uff, ikke greit å bli "gammel" Hi Anonymous poster hash: 4749b...92d
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #6 Skrevet 16. november 2013 haha, han har ikke sett deg der før da? Eller hørt at du ville dit? Eller så VET han at du er 30? Anonymous poster hash: 6f072...790
sug lut Skrevet 16. november 2013 #7 Skrevet 16. november 2013 Du kan ikke leve på utseende og "ungdom" resten av livet, innse at du er å betrakte som voksen og at det åpner flere dører enn det lukker.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #8 Skrevet 16. november 2013 Hehe, tror ikke jeg hadde brydd meg noe nevneverdig om jeg hadde fått en sånn kommentar Anonymous poster hash: ae1a4...7f6
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #9 Skrevet 16. november 2013 Du kan ikke leve på utseende og "ungdom" resten av livet, innse at du er å betrakte som voksen og at det åpner flere dører enn det lukker. Ååå, jeg kjente et sug i magen da jeg så du hadde svart !! Haha Men du har halt rett, sug lut Hi Anonymous poster hash: 4749b...92d
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #10 Skrevet 16. november 2013 Jeg tenkte at han mente du var for "voksen" til å henge med "umodne attenåringer", altså positivt ment,.. Anonymous poster hash: 96cf9...c54
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #11 Skrevet 16. november 2013 Du fylte nettopp 30 sier du jo, da var vel dette ikke så lenge etter bursdagen din? Noe han sikkert visste, og dermed sa han dette for å konstatere at du var 30 og nå hadde det valget. En helt naturlig, om enn teit, ting å si Anonymous poster hash: 6eaf3...cdb
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #12 Skrevet 16. november 2013 Jeg er ute på byen en sjelden gang, kanskje fire ganger i året, og jeg får alltid masse komplimenter., fra både kjente og ukjent... Og selvsagt er det gøy å få det! Jeg lever på det i flere uker etterpå (nesten i allefall) Men forigegang jeg var ute, snakket jeg med en kar som var på samme fest som meg.... Han var veldig hyggelig, og vi snakket om løst og fast. Da vi (alle på festen) kom i snakk om hvilket utested vi skulle dra på, kikker han på meg og sier: du skal vel opp på loftet du? ("Loftet" er en avdeling for de over 30 på det ene utestedet) Vel, må legge til at jeg ér faktisk 30, ble det i høst. Men føler meg ikke så "gammel"! Jeg ser ikke slik ut heller, om jeg skal tolke alle amdre. Samme dag ble jeg spurt om leg for å kjøpe risling kabinett (hvitvin, 18år) Får alltid høre at jeg er så "ung" og ser så "ung" ut! Var virkelig ikke forberedt på den kommentaren... Og nå føler jeg at om jeg gå ut et sted, vil alle bare tenke, "hva gjør den gamle kjerringa her???" (Sorry, veit det er teit!) Anonymous poster hash: 4749b...92d Herregud , har du komplekser ?? Anonymous poster hash: f5584...174
I scream for icecream! Skrevet 16. november 2013 #14 Skrevet 16. november 2013 Vet du, jeg skjønner deg faktisk.. Når jeg ble 30 hadde jeg mest lyst til å ligge under dyna og gråte. Jeg ser mye yngre ut (får høre det veldig ofte), og føler meg yngre også. Men vi kan nok dessverre ikke leve på det for alltid. Uansett; glem de negative kommentarene og husk de positive! De er uansett mye mer verdt!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #15 Skrevet 17. november 2013 get over it!!! Anonymous poster hash: 588d0...d85
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #16 Skrevet 17. november 2013 Vær glad for hvert år eldre du blir, for hva er vel alternativet?? Anonymous poster hash: dcbc2...d81
Musemorbr / Skrevet 17. november 2013 #17 Skrevet 17. november 2013 Har du en 30årskrise på gang? Her en dag ble jeg spurt om jeg skulle ha ungdomsbillett, for siden han så jeg var gravid var jeg vel over 15? Ikke alltid så gøy å få det den veien heller når man ønsker å bli sett på som voksen.
Snubba Skrevet 17. november 2013 #18 Skrevet 17. november 2013 Når jeg akkurat hadde fylt 30, var det en ny kollega på jobb som kjente min søster på 40 år. Da fikk jeg spørsmålet om jeg var eldre eller yngre enn min søster.... Den svei leeenge den... For noen uker siden skulle jeg ta bussen; og buss sjåføren spurte om jeg skulle ha barn- eller voksenbillett. Tror rett og slett at alder kan være en ubestemmelig ting for mange å fastslå. Tror det er lurt å ikke legge for mye i det. Har du fått mange positive kommentarer på utseendet ditt, så hold fast på dem. Ikke denne ene.
Mandala Skrevet 17. november 2013 #19 Skrevet 17. november 2013 Jeg hadde tatt kommentaren for å være en spøk selvom det er sannheten at du er gammel nok for å gå opp dit. Antakelig hadde jeg slengt tilbake at jeg heller gjør det enn å henge nede med dere småunger. Jeg er forresten 30 jeg også, og nyter å bli eldre!
Somewhere over the rainbow Skrevet 17. november 2013 #20 Skrevet 17. november 2013 Må smile litt jeg.... Du får en kommentar som bekrefter alderen din.....er vel ikke noe å reagere på det :-)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #21 Skrevet 17. november 2013 Må ikke glemme at folk av ren høflighet heller gjetter folk yngre enn eldre. Jeg plusser alltid på 5 år når noen skal gjette hvor gammel jeg er. Anonymous poster hash: fb4a9...17a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå