Gå til innhold

dating...noe pussig..hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nå datet en fyr i noen mnd, vi bor ett stykke unna hverandre så bare sett hverandre 5 ganger nå. Men det er har vært hele helger så blitt veldig intenst. Jeg har møtt hans datter og foreldre og han har møtt min datter. Ting har vært veldig bra egentlig men i det siste har det skjedd mye i hans liv spesielt angående eksen og div råd...

men jeg er hos han nå og han er i bursdag...det som er litt pussig er at han ikke spurte om jeg ville være med. Jeg sa til han at hvis han kom til meg så selvfølgelig ville jeg tatt han med. Han sa til meg at hvis det hadde vært i nærmeste vennegjeng så hadde jeg blitt med. 

syns det er så rart....føler det er noe merkelig.

tenker at han er flau over meg..

Anonymous poster hash: 56368...cc3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hvem han er i bursdag hos. Er det hos en kompis så synes jeg det er rart. Er det hos hans senile grandtante Gudrun kan jeg forstå at han ikke involverer deg.

Skrevet

Forstår jeg det riktig nå? Dere bor ett stykke fra hverandre, treffer hverandre sjelden. Du er hjemme hos han, men han er i bursdagsselskap? Hvorfor er ikke du med? Hvis han syntes det var for tidlig å presentere deg, hvorfor avslo han ikke invitasjonen med gyldig grunn - du skulle jo komme!?

Får en litt rar magefølelse her, men forhåpentligvis tar jeg feil.

Skrevet

det er hos ett vennepar som men tror de er næremere eksen men og med kompiser

Skrevet

Høres merkelig ut. Jeg hadde avstandsforhold med min nåværende mann i rundt 1,5 år før vi flytta sammen, vi møttes ca en gang i mnd og jeg var bestandig med ut på fester hos venner osv.... Dårlig gjort å dra ut når du er på besøk. Men at du godtok det uten å spørre....?

Anonymous poster hash: 4fc85...888
Skrevet

Forstår jeg det riktig nå? Dere bor ett stykke fra hverandre, treffer hverandre sjelden. Du er hjemme hos han, men han er i bursdagsselskap? Hvorfor er ikke du med? Hvis han syntes det var for tidlig å presentere deg, hvorfor avslo han ikke invitasjonen med gyldig grunn - du skulle jo komme!?

Får en litt rar magefølelse her, men forhåpentligvis tar jeg feil.

det er det som jeg og syns er rart. Han sa at han skulle men jeg ville bort pga jeg var utkjørt så ville bare slappe av..

Skrevet

Merkelig. Jeg tenker det ville vært naturlig at du var med til en vennskap bursdagsselskap. Hvis det av en eller annen grunn var slik at han ikke kunne ta deg med (uten at jeg kan tenke meg en god grunn til det) så burde han enten avtale med deg at du heller kom på besøk en annen helg eller så burde han holde seg hjemme med deg.

Dette høres rart ut...

Anonymous poster hash: 0e47a...431

Skrevet

Merkelig. Jeg tenker det ville vært naturlig at du var med til en vennskap bursdagsselskap. Hvis det av en eller annen grunn var slik at han ikke kunne ta deg med (uten at jeg kan tenke meg en god grunn til det) så burde han enten avtale med deg at du heller kom på besøk en annen helg eller så burde han holde seg hjemme med deg.

Dette høres rart ut...

Anonymous poster hash: 0e47a...431

det er vennepar av han og eksen...han sa at hun prøvde å komme seg vekk men kunne ikke pga ting..jeg insisterte på å komme pga jeg måtte vekk hjemmefra litt

Skrevet

Usikker på om jeg skjønner deg helt.. men det høres jo ut som at du har "pushet" på for å ta turen til han denne helgen selv om han har gitt beskjed om at det ikke passer så bra for han..

Skulle eksen han også i dette sosiale laget og/eller dette var/er mer eken hans sine venner så skjønner jeg godt at han forsøker å gå frem litt forsiktig med å introdusere deg dersom han ønsker å beholde disse vennskapene på sikt.

Dessuten har du sagt du er sliten og må komme deg bort for å slappe av. Har du fortalt han at du ville være med og at du ikke var "sååå sliten"??

Anonymous poster hash: 81b54...672

Skrevet

Jeg hadde ikke vært fortroelig med en slik setting, men....

Men... Unnskyld at jeg sporer av, men dere har møtt hverandre 5 ganger og har allerede involvert barna???

Anonymous poster hash: 38236...3bc

Skrevet

Men... Unnskyld at jeg sporer av, men dere har møtt hverandre 5 ganger og har allerede involvert barna???

ja...barnet mitt er akkurat fylt to år og hans er litt eldre. Jeg er helt alene faren har ikke barnet noe og sjeldent jeg får barnevakt. Hvis barna hadde vært større hadde jeg ikke involvert de..

Skrevet

Ja, det var tidlig, jeg hadde vært sammen med en fyr i nesten 1 år, før barna ble introdusert..

Anonymous poster hash: 74e13...327

Skrevet

Usikker på om jeg skjønner deg helt.. men det høres jo ut som at du har "pushet" på for å ta turen til han denne helgen selv om han har gitt beskjed om at det ikke passer så bra for han..

Skulle eksen han også i dette sosiale laget og/eller dette var/er mer eken hans sine venner så skjønner jeg godt at han forsøker å gå frem litt forsiktig med å introdusere deg dersom han ønsker å beholde disse vennskapene på sikt.

Dessuten har du sagt du er sliten og må komme deg bort for å slappe av. Har du fortalt han at du ville være med og at du ikke var "sååå sliten"??

Anonymous poster hash: 81b54...672

Jeg har pushet litt på, eller jeg har spurt han om han ville ha besøk eller ei og han sa ja. 

tror ikke eksen skulle men de er og nære venner av henne. 

Jeg sa at jeg syns det var rart at han ikke spurte om jeg ville være med siden jeg ville gjort det samme. Men får bare litt ekkel følelse av det og er litt glad for at jeg kan sitte uten ett barn som våkner med ett glass vin. 

Bare får en rar følelse på dette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...