Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #1 Skrevet 16. november 2013 Inspirert av tråden om julegaver. Hva hadde dere synes om en kurv med hjemmebakst? Kanelsnurrer, muffins eller lignende. Sammen med en julehilsen fra barna. Har lyst å gi en liten hilsen til de fantastiske voksne som er sammen med mine to barn 5 dager i uka. Men å kjøpe gave til hver enkelt blir jo veldig dyrt, og så er det dette om de har lov å ta imot. Men blir kanskje mye mat/snacks på pauserommet i desember? Anonymous poster hash: c752e...a13
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #2 Skrevet 16. november 2013 Bedre enn sjokolade, frukt etc siden det kan puttes i fryseren til de dagene det ikke er snacks på pauserommet. Og blir mye godteri så blir litt lei Anonymous poster hash: 66288...b28
klg,2 boys now:) Skrevet 16. november 2013 #3 Skrevet 16. november 2013 I frykt for å høres utakknemlig ville jeg heler hatt en pose twist eller noe. Er ikke glad i og spise ting som folk jeg ikke kjenner har bakt.vil vite hvordan de har d på kjøkkenet og ellers i huset🙈
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #4 Skrevet 16. november 2013 Utrolig koslig! Er en gave som er mer personlig enn eks twist føler jeg, ville satt veldig stor pris på det, helst som "frukt" til barna og de voksne en av dagene Anonymous poster hash: da1a5...bca
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #5 Skrevet 16. november 2013 Er det vanlig å gi gaver til de ansatte til jul og sommer osv? Anonymous poster hash: 968df...bef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå