Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #1 Skrevet 16. november 2013 Ja da, nå synes jeg synd på meg selv. Viste jo jeg hadde fått mensen og at verste dagen var i dag. Men som regel holder det å ta smertestillende 1-2 ganger i løpet av dagen. Hadde tatt 2 ganger og hadde jo ikke vondt da jeg reiste så tenkte ikke jo over det. Men fy fader å vondt jeg fikk, og veska lot jeg så klart ligge hjemme, så hadde ikke smertestillende med meg. Fikk 1000mg paracet der jeg var, men det hjeper jo ikke dritt. Nå er jeg endelig hjemme etter en kjøretur på 45minutter som føles som flere timer. Piller er inntatt og varmeflaska plassert på magen, så håper smertene snart slipper taket. Dette er seriøst verre en rier, må puste meg gjennom de verste taka. :-( Anonymous poster hash: 88c8b...c6c
Gjest Morn du Skrevet 16. november 2013 #2 Skrevet 16. november 2013 Huff, føler med deg. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #3 Skrevet 16. november 2013 Takk :-) godt med litt sympati her jeg sitter alene :-) Anonymous poster hash: 88c8b...c6c
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #4 Skrevet 16. november 2013 Bruker du prevensjon? Vil virkelig anbefale p-piller eller andre hormonpreparater slik at du kan redusere smerter og blødninger; ) Anonymous poster hash: 1f46c...c85
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #5 Skrevet 16. november 2013 Kan du ha endometriose? Få en ordentlig sjekk hos en gynekolog, for slik kan du ikke ha det hver måned! Jeg ville prøvd en runde til akupunktør også!! Har til gode å ikke hjelpe kvinner med menstruasjonssmerter! Noen blir kurert "for alltid", andre trenger oppfølging en stund, eller de kanskje trenger en ny runde 2-3-4 år etter første behandlingene. Men det er jo greit så lenge man kan være smertefri mellom. Verdt å forsøke! Anonymous poster hash: 1030b...3da
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #6 Skrevet 16. november 2013 Takker for tips, går på p-pille. Har prøvd p-sprøyte før for noen år siden, da slapp jeg mensen helt, men hadde det til gjengjeld hver 14 dag som varte 1 uke hver gang når den kom tilbake, så måtte ha pille for å stabilisere den. Har vurdert spiral, men er så mye ulike erfaringer med det når det kommer til blødninger og smerter. Har ikke prøvd akupunktør, men skal jammen sjekke det ut. Har vært hos lege og gynokolog utallige ganger pga smerter siden jeg var en 13 år gammel, men de finner ikke ut hvorfor jeg har så vondt. Besvimer ikke så ofte lenger så har jo blitt noe bedre i løpet av åras løp, men smertene er uholdbare. Anonymous poster hash: 88c8b...c6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå