Gå til innhold

Hjelp, smarttelefon til mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen ønsker seg smarttelefon til jul, og jeg har virkelig ikke peiling, og det har ikke han heller. :P

Tror ikke han skal bruke den til noe spesielt, skal bare ha fordi alle har det nå. Vi har begge bare sånn billig telefon som man ringer og sender sms med. :P

Noen som har noe tips? Den skal helst koste under 2000,-. Gjerne godt under også hvis ikke prisforskjellen er veldig verdt det. ;)

Anonymous poster hash: a18ce...ecd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med du skal kjøpe med abonnement siden den skal være så billig?

Jeg ville gått for iPhone. 5s er den nyeste, men 4s er også veldig bra.

Anonymous poster hash: 4cf3e...3df

Skrevet

Hadde ikke tenkt med abonnement nei, han bruker jo nesten ikke telefonen. :S Ser det finnes mange under 2000,-, er ingen av dem brukbare altså?

Skrevet

Jeg har ikke noe særlig greie på telefoner, men jeg vet såpass at hvis du kjøper en iphone så betaler du dyrt for å ha akuratt det merket.

Selv bruker jeg bare telefonen til å ringe litt og sende litt sms. Det hender at jeg er litt på internett, og knipser et par bilder nå og da. Jeg har denne telefonen og er storfornøyd http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/ST27IBLACK/sony-xperia-go-st27i-smarttelefon-sort

Mannen i butikken mente at til mitt lille mobilbruk ville jeg ihvertfall trenge en telefon som kostet minst 5000 kr,
heldigvis hørte jeg ikke på han :)

Anonymous poster hash: c3730...e51
Skrevet

Hadde ikke tenkt med abonnement nei, han bruker jo nesten ikke telefonen. :S Ser det finnes mange under 2000,-, er ingen av dem brukbare altså?

Da vil jeg anbefale denne:https://webshop.chess.no/mobiltelefoner/zte/blade-iii-black-nc

Jeg og datteren har denne og er veldig fornøyd. De eldre barna mine som er vant til Samsung og HTC, sier at de er sjokkert over kvaliteten på denne forholdsvis billige telefonen.

Skrevet

huawei og Lg har noen modeller som er billige og som kommer godt ut i tester.

Anonymous poster hash: 45375...e99

Skrevet

Ville heler brukt litt mere Evt med abonnement når du først kjøper en smarttelefon.

Lite poeng og kjøpe en sånn billig.kommer til og irritere deg over tregt nett dårlig lagring tungvindt bruk o.l

Husk at abonnement bør innehold databruk nå,så kan kansje "lønne" seg og binde den opp.endel av smarttelefon kan du oppgradere selv som en veldig greit,så du vil ha telefonen lenge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...