Gå til innhold

Huff,naboen har virkelig rotet det til

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en fitte, hun er gravid med elskeren sin og idioten av en mann TILGIR henne! Vet ikke hvem jeg er mest oppgitt på. Ingen i nabolaget syntes noe om henne. Mannen hennes er helt fantastisk, tar seg av barna og jobber hardt for familien og så går hun henn å gjør noe slikt....

Anonymous poster hash: 86be7...9f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars mann som har så dårlig selvtillit å blir hos denne dama. . .

Anonymous poster hash: 45498...2aa

Skrevet

Hyggelig nabolag.... Du seirer!

Anonymous poster hash: 3dd3d...440

Skrevet

Stakkars familie som må ved siden av slike sladrekjerringer som deg, HI. 

Anonymous poster hash: 33a2b...b91
Skrevet

Seriøst,det er ikke jeg som er en utro umoralsk fitte!

Skrevet

Det er du som omtaler andre som fitter, og okker deg over at en familie faktisk ikke gikk i oppløsning, en familie der i dine øyne kona er ei fitte og mannen en idiot. Det setter deg langt lavere enn dem du omtaler.

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Hei!

Jeg lar denne tråden bli stående i første omgang, men vær så snill og pass litt på språkbruken her, ok? 

Å kalle noen det samme som en kvinnes underliv (enn dog litt vulgær variant av ordet ;) ) er ikke nødvendig. 

Men ellers er det bare å diskutere videre :)

Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Skrevet

Seriøst,det er ikke jeg som er en utro umoralsk fitte!

Men denne tråden gjør deg ikke noe bedre enn naboen din akkurat for å si det sånn!
Skrevet

Beklager. Jeg syntes at hun har oppført seg særdeles umoralsk. Ja jeg burde ikke baksnakke henne,men jeg reagerer så kraftig på det hun har gjort.

Skrevet

Beklager. Jeg syntes at hun har oppført seg særdeles umoralsk. Ja jeg burde ikke baksnakke henne,men jeg reagerer så kraftig på det hun har gjort.

Du reagerer tydeligvis kraftigst på det som IKKE skjer i ettertid.

Skrevet

Skulle nesten tro det var deg hun har vært utro mot.

Skrevet

Hvordan kommer det uskyldige barnet til å få det?

Skrevet

tror nok det barnet får det helt fint jeg.

Gjest elisa bt
Skrevet

Hvordan kommer det uskyldige barnet til å få det?

Det spørs helt på hvordan de voksne rundt det tar seg av det. Nå kan det jo høres ut som det finnes voksne rundt dette barnet som er rause nok til å tilgi og gi nye sjanser, noe som tross alt er et godt utgangspunkt for barnet. 

Det høres for meg ut som du er mer opptatt av å fare med sladder enn av barnets velferd, men det er selvsagt mulig jeg tar feil. Hvis det virkelig er barnet du er bekymret for, så foreslår jeg at du går i deg selv. Du må ta et skikkelig oppgjør i forhold til hvordan du velger å omtale andre mennesker, og tenke gjennom hvilken rett du har til å dømme andre for deres valg.

"It takes a village to raise a child" sies det, hvordan tror du dine holdninger vil påvirke det uskyldige barnet?  

Skrevet

Hvem har satt deg til dommer?

Du er faktisk mye verre enn denne naboen som er blitt gravid. Hva du ellers tenker om moral og slikt i forhold til utroskap, har lite til ingenting med saken å gjøre.

Si meg - har du litt for lite å gjøre på i hverdagen, eller?

Anonymous poster hash: 69c88...df0
Skrevet

Jeg er bare glad i bestekompisen min.

Skrevet

ja tenker han hadde satt pris på at du la ut dette her og kaller han en idiot.

litt av en bestekompis han har.

sorry altså, men jeg virkelig hater sånt sladder, og da spesielt når det gjelder sånn ømtålige temaer.

tenker de har mer enn nokk å ordne opp i selv og det hjelper IKKE når de må forholde seg til sånt drittprek i fra andre mennesker rundt seg.

jeg har ei venninne som har vært utro og det ble så mye rykter og sladder rundt dette at de får jo faen ikke til å ordne opp fordi de må bruke så mye tid å krefter alle sladrekjerringer og sladre gubber der ute som gjør alt bare verre.

ikke bry deg med andres forhold med mindre de kommer til deg for råd og ikke snakk med andre om det.

Skrevet

Du har i grunn ingenting hva familien hans og han velger. Vil han være sammen med henne, så er det opp til han. Du høres bare sjalu at han ikke gikk fra henne etter dette å valgte ikke DEG! Nei vett du hva? Dette blir for dumt....

Skrevet

Ærlig talt, hva slags språkbruk er dette a? Klarer du ikke å uttrykke deg bedre? Og om denne mannen så er bestekompisen din, og du føler med han, så vet du faktisk ikke hvordan de har det seg imellom.. Jeg kan ikke fordra utroskap, men jeg hadde passa kjeften min i en sånn situasjon for man vet jo aldri hva som egentlig foregår. Og hvis han har valgt å tilgi bør jo du som venn respektere valget hans, du trenger ikke å være enig, men det er hans liv. Og slutt å kall henne for en fitte.. Utrolig latterlig!

Anonymous poster hash: 047f5...0b2

Skrevet

Så flott med noen som er moralens vokter på andres vegne, og er overbevist om å vite den hele og fulle sannheten om andre ;).

Utroskap med noen man har dype følelser for gjør ingen til en 'fitte'. Og pliktfølelse og følelser for sin ektefelle, gjør ingen mann til en 'tøffel'.

Når det er sagt, så er det støtte og gode naboer denne familien og barna trenger fremover. Vanskelig nok har de det nok selv innad i familien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...