Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #1 Skrevet 16. november 2013 Minsten på 16 mnd har akkurat funnet ut at man kan ta krakken, sette inntil og klatre oppå. Han har også funnet ut at man kan snu lekekasser og alt mulig annet og bruke på samme måte - og helst for å komme seg på kjøkkenbenken eller komfyren. Blir helt svett jeg, kniver og varme plater og alt mulig. Han tar generelt ethvert hinder som en utfordring: åpner trappegrinder, tar av plagsomme klær og styrer på. Flere med småtroll som fikser biffen sjøl, på godt og vondt? Anonymous poster hash: 59e14...f0a
Fruen i huset Skrevet 16. november 2013 #2 Skrevet 16. november 2013 (endret) Min er 12 mnd og har vært sånn lenge! 😱 Her har vi gitt opp trappegrinda fordi det var farligere og mer spennende for han med grind enn uten... Han klatrer på bordet, på benken, på vasken og overalt egentlig... Kommer seg løs fra vogna og.. Puh 😅 Endret 16. november 2013 av Fruen i huset
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #3 Skrevet 16. november 2013 Hehe, det er utrolig vittig å tenke tilbake på nå i ettertid, selv om man blir ganske svett når det stå på ja Skriv det opp sier jeg bare, før en liten dagbok over de tingene ungen gjør, for mye av det glemmer du garantert. Her fant jeg ungen på midten av spisestuebordet da han var 8 mnd gammel, han kunne ikke gå engang. Men å klatre opp på en stol og videre opp på spisebordet, det klarte han. En gang tømte han også skuffene på kjøkkenet og klatret i dem... Anonymous poster hash: 74655...539
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #4 Skrevet 16. november 2013 Ha ha, godt det er flere:) Spisestua vår har også vært litt utradisjonelt møblert i noen måneder (men startet ikke så tidlig som 8 mnd da), for å unngå at ungen klatret opp heeele tiden. Kunne knapt snu ryggen til så var han oppå igjen, så stolene har blitt lagt ned under bordet. Det er virkelig komfyren som skremmer meg aller mest. Ellers prøver jeg å trøste meg med at de blir tidlig motorisk flinke, og forhåpentligvis nokså handy Anonymous poster hash: 59e14...f0a
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #5 Skrevet 16. november 2013 Nyt det! Den tiden er slitsom, men det går over. Grunnen til at jeg sier nyt det er at min eldste holdt på å gjøre meg gal med klatring og utforskning. Lillesøster på 12 mnd er multifunksjonshemmet, og jeg skulle solgt sjela mi for å få oppleve en slik periode igjen - men det får jeg ikke. Anonymous poster hash: 084b4...690
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #6 Skrevet 16. november 2013 Har en på samme alder og som også er høyt og lavt. Fikk en skikkelig støkk da han klatret på i tripprtappstolen med bøyle på og satte seg ned for et par mnd siden. Da forsvant bøylen rimelig fort! Plukker ham ned fra bord etc ofte, og han herjer vilt i sofaen. Nå klarer han å skyve stol bort til kjøkkenbenken for å komme i skapet der det pleier å være kjeks.. Travel tid men kjekk allikevel. Plutselig mestrer de noe nytt hver dag! Anonymous poster hash: 2f6ae...8bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå