Gå til innhold

Vurderer silikon etter amming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før noen hisser seg opp, kan jeg med en gang forsikre om at det kun er snakk om å legge inn en liten mengde for å fylle opp det som engang var der. Ingen planer om å bli en ny Linni Meister altså...;-P

Jenta mi er 13mnd nå og jeg jeg ammet henne til hun var ca. 6mnd, da var det tomt for melk. Etter ammeslutt ble puppene som slappe, små poser som henger. De har ikke noe "fyll" lenger og de er rett og slett bare stygge og veldig rare til min timeglassfigur. Mannen sier de er fine og at han synes jeg er like digg, men selv kjenner jeg på at jeg ikke trives med endringen som har skjedd.

Før jeg fikk barn var brystene en av mine favoritter på kroppen, mens nå ser de bare triste og slappe ut....

Noen som har tatt silikon etter ammeslutt? Hvordan blir amming med senere barn?

Anonymous poster hash: 34302...2a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er min plan også, må bare få råd til det først :) Ikke bry deg om hva andre sier om det, det er du som bestemmer og du som vet om du trenger det eller ikke.

Har hørt at noen ikke kan amme flere ganger etter silikon, mens for andre går det helt fint. Bare se på hun Ran(n)veig bloggeren, gikk helt greit for henne å amme etterpå.

Skrevet

Jeg har gjort det, og er storfornøyd. De ser igrunnen helt naturlige ut, og er i passe størrelse til kroppen min (altså ganske små ). Har hatt ett barn etterpå, og ammingwn var det så som så med. Gikk greit for min del, men tror det var tungebåndet hennes som var problemet.

Go for it!

Anonymous poster hash: 5bd3a...bf3

Skrevet

Det er ca. 7 mnd. siden du sluttet å amme. Gi det ett år til før du bestemmer deg. Det tar tid før fettkjertlene har fullt seg.

Skrevet

Tok nesten 2 år etter ammeslutt før puppene var som før her.men alltid følt de var litt for små så sparer her👍

Skrevet

Jeg har alltid hatt store pupper, og når jeg fikk barn ble de sykt store, og etter amming ble de veldig hengete. Det beste hadde vært å gjøre de litt mindre og så tatt silikon, litt mindre og fastere

Anonymous poster hash: 233b1...64f

Skrevet

Jeg ville ventet til jeg var ferdig med barn! Jeg tok etter å ha amma nr. to, men ventet til ett år etter ammeslutt, noe de anbefaler å gjøre. Nå sitter jeg her da, gravid med nr. tre hehe.. Er spent på å se hvordan de blir etterpå!

Anonymous poster hash: cabe8...84f

Skrevet

Jeg skal gjøre det nå etter tredje og siste ingen. Jeg gleder meg til å gå amazing pepper igjen :-)

Anonymous poster hash: b4ecb...c11

Skrevet

Haha. Amazing pupper!! :-)

Anonymous poster hash: b4ecb...c11

Skrevet

Før noen hisser seg opp, kan jeg med en gang forsikre om at det kun er snakk om å legge inn en liten mengde for å fylle opp det som engang var der. Ingen planer om å bli en ny Linni Meister altså...;-P

Du trenger ikke å "forklare deg selv" :) Ikke bry deg om hva andre synes. :D

Jeg har aldri hatt store bryster. Har ammet 2 barn, nettopp fått nr 2 og vil ha et til litt senere. Men etter det skal jeg ta silicon, og da skal jeg ha sånn at jeg er fornøyd med, litt store, når jeg først gjør det. :)

Anonymous poster hash: 2b63d...386

Skrevet

Vent til du er helt ferdig med å få barn :) Jeg fikk silikon for 7-8 år siden, og fikk barn for hhv 1 og 3 år siden. Brystene har definitivt endret seg etter 2 x 6 mnd med fullamming. Brystene har blitt noe mer slunkne og slappe (langt fra hengepupper altså, en blyant hadde ikke hengt fast, men de er ikke runde og faste lenger liksom), og det ene brystet fått delvis hardkapsel. Så jeg må nok bytte ut settet etter hvert :D Men ammingen gikk altså som en drøm med begge babyene :)

Anonymous poster hash: 36224...381
Skrevet

Jeg har silikon og har fått to unger siden operasjonen, og de ser helt like ut som de gjorde før jeg ble gravid.

Anonymous poster hash: 44f30...b5e
Skrevet

Go for it! Hvis du har lyst, og det får det til å føle deg vel er det ingen grunn til å vente..

Kan legge til at jeg har hatt det i 6 år, og angrer ikke et sekund.

Anonymous poster hash: ccba2...8d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...