Gå til innhold

Bestille selskapskjole på nett...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på kjoler på JJsHouse, og synes det er mye fint. Det eneste jeg er skeptisk til er at det ikke er mulig å returnere kjoler. De anbefaler å la en fagperson ta målene.Noen som har bestilt derfra og er fornøyd? Er så redd for at kjolen ikke passer. Så kom jeg over en nettside som heter Dress First. Der er det bl.a fri frakt. Det er akkurat de samme kjolene. Noen som kan forklare det?

Tips til andre nettsider? Synes utvalget på nettet er bedre, men har aldri kjøpt kjole via nett før, så er litt usikker på om jeg tørr...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte på lightinthebox.com og er suuperfornøyd..kjolen satt som et skudd..bestilte samme størrelse som jeg alltid bruker

Skrevet

Jeg bestilte på lightinthebox.com og er suuperfornøyd..kjolen satt som et skudd..bestilte samme størrelse som jeg alltid bruker

Takk for tips! Der var det mye fint ja ;-)

Skrevet

Jeg hadde tenkt å bestille kjole fra JJ-house for en tid tilbake, men ble litt skeptisk på grunn av de veldig lave prisene, så undersøkte litt på nett. Fant utrolig mye negativt og minimalt positivt.. Finnes egne "hatsider" som har som eneste formal å være et sted for misfornøyde kunder å advare andre. Folk har fått kjoler med tåder stikkende ut alle veier, billig stoff fullt av flekker, og div andre kjempefeil, og nei, ingen returmulighet..

Skrevet

Jeg vil anbefale Zalando.no da de har gratis frakt og gratis retur. De har et stort utvalg i masse fine kjoler.

Anonymous poster hash: ebc28...c37
Skrevet

Jeg bestilte en brudepikekjole til datteren min på snart 4 på jjshouse.

Kjolen var grei i pris, men betalte nesten samme pris i porto og toll.

Den måtte i tillegg syes litt om.

Skrevet

Jeg bestilite faktisk brudekjole på jj-house. Den kostet meg 1200 (alt i alt) og så PERFEKT ut, så jeg tok sjangsen i og med at det var så billig.

DEN ER SÅÅÅÅÅ STYGG!!!!

Håper kjolen din er fin, men forbered deg på nor annet... Da blir du i så fall positivt overasket ;)

Skrevet

Har handlet flere ganger fra jjshouse,veldig fornøyd....

Skrevet

Nå har jeg også googlet en del og jeg finner mest positive tilbakemeldinger om JJshouse, men også noen negative. Dilemmaet nå er at jeg der har funnet en kjole jeg absolutt liker best etter å ha sett på mange forskjellige nettsteder. Kanskje jeg bare må ta sjansen. ..

Skrevet

Har handlet flere ganger fra jjshouse,veldig fornøyd....

Bestilte du standardstørrelse eller spesialmål? Og koster det mer å bestille på spesialmål?

Skrevet

Jeg bestilte fra kjoledamen.no i går, har ikke fått den ennå.... Håper jeg ikke blir skuffet :)

Anonymous poster hash: 68be9...408
Skrevet

Har kjøpt begge deler, standard størrelsene er akkurat det som det står på spesifikasjonene på kjolene,

Spesialmål er skreddersydd, så absolutt bedre...

Betaler ingenting ekstra for dette...

Få ei venninde el noen til å hjelpe deg å måle og les målerguiden deres nøye... mener å minnes at på noen mål skulle det plusses på noen cm...

Lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...