Gå til innhold

Herregud, jeg blir gal av mannen min...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et konstant mas om forholdet vårt. Jeg synes egentlig vi har det veldig fint, vi kommuniserer veldig godt, har det veldig moro sammen og krangler svært sjeldent. Sexlivet er godt, han får gjøre "manne-ting" og er ofte sammen med vennene sine. Jeg støtter ham opp, skryter av ham osv osv. Men uansett er det et mas uten like. 

Han kan f.eks si at hvis det blir slutt mellom oss blir han å være alene resten av livet siden han synes det er så slitsomt å være i et forhold. Maser på meg om ulike dårlige tester på nett for å finne ut om vi passer sammen. Han skulle ønske at han kunne være fri og frank Slik at han kunne dratt på eventyr o.l. Jeg har begynt å svare ham at hvis han synes ting er vanskelig skal han bare gå, det er ingen som tvinger ham til å være i dette forholdet. Jeg ønsker å være sammen med noen som vil være i samme hus som meg. Men jeg har også sagt at hvis han går er døra stengt etterpå - jeg ønsker aldeles ikke å være en dørmatte som man kan bare gå til når det måtte passe. Kjefter ikke eller noe sånt, svarer ham på en ordentlig måte. Han snur med en gang på flisa å beklager når jeg svarer ham. Forstår bare ikke helt hva som plager ham, begynner å tro at det er en slags midtlivs-krise av noe slag. 

Er det jeg som er helt teit? Trenger råd!

Anonymous poster hash: b4039...a49
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke teit.

Anonymous poster hash: f4b03...d5a

Skrevet

Jeg hadde følt at mannen hadde vært usikker på sine følelser for meg, om han hadde holdt på sånn! Jeg hadde ikke følt meg elsket for å si det sånn. Hadde tatt meg en alvorsprat med han. Om at dette gidder du ikke. Og at han får bestemme seg! 

Anonymous poster hash: 9ba77...e20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...