Gå til innhold

Kalendergaver til jente 18 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle dager har man i kalenderpakkene til ei jente på 18 mnd?

Anonymous poster hash: a00a4...e32
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En stor duploeske som du deler i mange små gaver, duplo zoo f.eks eller bondegård, så får du dyr i noen av gavene.

Anonymous poster hash: 4abd7...126
Skrevet

Duplo, lekemat, smokker om hun bruker det :)

Anonymous poster hash: 4202c...f52
Skrevet

Små bøker, bade and, små dukker. Osv 

Anonymous poster hash: 4202c...f52
Skrevet

Sing song julekorta!

Anonymous poster hash: 8b7c4...533

Skrevet

Dette lurer jeg på også! Hun jeg har er bittelitt eldre, men ikke så mye at det utgjør store forskjellen.

Skrevet

I tillegg til alt det nevnte over: hårspenner og annen småpynt, tegne-/malesaker, klistremerker, ballonger.

Skrevet

Såpebobler

Ball

Bok

Kjøkkenleker som du kan dele opp i mindre pakker

Væske/ryggsekk eller noe annet hun kan bære ting i

Bøtte og spade (kan like fint brukes i snøen eller regnvannet som på stranden om sommeren)

Anonymous poster hash: 40064...001
Skrevet

Jeg set ikke helt poenget med julekalender til sånne små.

Dey blir bare brråk når de ikke får åpne neste pakke med en gang.

Anonymous poster hash: 1f3de...5c8

Skrevet

må hun ha noe..?

Anonymous poster hash: 43b0c...6a8
Skrevet

Jeg kommer til å pakke inn en pepperkake eller kjeks så hun har noe å pakke opp når storesøsteren gjør det. Storesøsteren kommer til å få hårstrikker, fargepenner og lignende. Vi har en ordning hvor kalendernisser kommer med kalendergaver i en papirpose, en ny hver morgen. Hun på halvannet vil jo ikke forstå noe av slike små duppedingser, men kjeks er et språk hun kan. :)

Anonymous poster hash: fc59a...efb
Skrevet

Jeg set ikke helt poenget med julekalender til sånne små.

Dey blir bare brråk når de ikke får åpne neste pakke med en gang. Anonymous poster hash: 1f3de...5c8

Å? Min var 13 mnd da han fikk sin første julekalender. Kjempe stas, pakket opp en pr dag, ALDRI noe sutring etc.

Hvorfor er du så sær? Godtar du ikke at andre gjør annerledes enn deg selv?

Anonymous poster hash: 5f455...c71

Skrevet

Min på 16 mnd får også kalender, har til nå hatt duplo, dinosaurer, figurer, kinderegg, myk drops oppi. Skal ha ett lite puslespill til han også. Det med lekemat var en super ide:-) det skal jeg kjøpe her også:-)

Skrevet

Oi, man startet tidlig med materalisme! Herregud. Hun er 18mnd!!!! Gi henne en sang eller et kyss og si "glad i deg".... Jises! 

Anonymous poster hash: 302e4...610
Skrevet

Hvis hun ikke har storesøsken, synes jeg det er unødvendig tidlig med pakkekalender.

En enkel og billig løsning vi har brukt her i huset er å pakke inn juleklistremerker. Klipper ut et stort juletre i papp og klistrer på døra. Klistremerkene blir brukt til å pynte treet. Stor stas for små barn å se at treet får mer og mer pynt.

Anonymous poster hash: a2b21...2ed

Skrevet

Oi...Nok en gang kommer mammapolisen til unsetning! Herregud, hva er galt med å gi ungen sin en faens kalender da??... Unskyld meg altså, men makan til GNÅL..

Mini fikk i fjor her og, da var hun 15 mnd. Kjempekoslig!

Det var mye klementiner og rosiner oppi der, ny tannbøste, badeleker, duplo, juleDVD (fantorangen, STOR hit!), 

Skrevet

I vår har jeg puttet små bøker, sokker, badeender, lekedyr, stor hamaperler, dvder. Er det jeg kommer på i farten :)

Skrevet

Dyr :-) kjøp en pakke med ulike bondegårdsdyr..så har hun til slutt en hel gård

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...