Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #1 Skrevet 16. november 2013 Noen som har tips til hvilken matboks som er best til barn? Må tåle oppvaskmaskin. Helst en type som har flere små rom eller etasjer. Anonymous poster hash: 60293...9cf
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #2 Skrevet 16. november 2013 Blafre sin (og andre metall matbokser) sier ofte de tåler oppvaskmaskin, det gjør de IKKE!Er veldig fornøyd med bama sin faktisk!Ellers er det mange kjekke matbokser med rom her: http://www.going.no/barneutstyr/matboks.html Anonymous poster hash: 7e83a...9e5
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #3 Skrevet 16. november 2013 Anfaler heller IKKE etasjer, jobber på skole og ofte faller disse matboksene fra hverandre. Søl over alt!!! Anonymous poster hash: 7e83a...9e5
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #4 Skrevet 16. november 2013 Jeg ville ventet til januar om du har mulighet, da kommer visst matboksen til Kaluza. Den ble utsolgt i høst, så de har måtte produsere flere. Krysser fingrene for at det blir noen på meg denne gangen, her var alle rimibutikkene tomme Anonymous poster hash: c4c88...069
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #5 Skrevet 16. november 2013 Takk for svar. Anonymous poster hash: 60293...9cf
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #6 Skrevet 16. november 2013 Bama sin matboks er vi veldig fornøyd med, ikke den runde fruktboksen altså. Stort rom som rommer mye mat og forholdsvis stort rom til frukt. Den tåler oppvaskmaskinen bra, brukt den i hele høst og er i oppvaskmaskinen nesten hver dag. Bare Bama merket som er vasket bort, men det gjør da ingen ting. Vi har ugle-matboks også (samme som traktoren du sikker har sett bilde av, men i ugle) den fungerer igrunn greit, men litt liten iforhold til hva ungene vil ha i matboksen sin. Får nok brødskiver i den, men fruktdelen er veldig liten i forhold til hva ungene trenger å ha med seg. Men nå har jeg barn som vil ha med seg mye forskjellig hver dag. MEN denne matboksen: http://www.miniinthebox.com/no/plast-servise-set-lunch-tarm-hamburger-lunch-box_p828165.html er den mest geniale vi har hatt. Vi kjøpte den i norge engang, men de selger den ikke lengre. En av festene på siden ble knekt etter nesten to år, så da ble den litt upraktisk. Men den ble brukt hver dag, og var i vaskemaskinen hver dag. 4brødskiver gikk akkurat i den, og det er ikke mer enn hva vi trengte. God plass til frukt på toppen, og i midten var det også plass til noe, men ikke mye. To ritz kjeks i oppå hverandre gikk fint eller knekkebrød. Jentungen gråt sine bittre tårer når den ble ødelagt, nå har jeg funnet den på nett og skal bestille noen igjen. For lillesøster vil ha slik også, Anonymous poster hash: d45b6...2a7
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #7 Skrevet 16. november 2013 Er det mulig å reservere kaluzaboksen? Er det kun på Rimi de selger det? Hva med bendit- kan det bestilles/sees på nett eller kan jeg forvente at enhver Kiwi butikk har den? Anonymous poster hash: 60293...9cf
sug lut Skrevet 16. november 2013 #8 Skrevet 16. november 2013 Disse er de mest geniale i verden, og inspirerer til fine lunsjer også: http://secure.laptoplunches.com/items.asp?Cc=LUNCH_BOX_2.0&Bc=
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #9 Skrevet 17. november 2013 Disse er de mest geniale i verden, og inspirerer til fine lunsjer også: http://secure.laptoplunches.com/items.asp?Cc=LUNCH_BOX_2.0&Bc= Jeg har den, men synes den ble veldig stor og upraktisk til barnehagebarn Muligens synes jeg den blir mer praktisk når barna blir eldre. Anonymous poster hash: c4c88...069
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #10 Skrevet 17. november 2013 Kjøpte 2 Kaluza-bokser i høst. Er generelt fornøyd, men i den ene har det kommet en liten sprekk i "bretten" på det ene rommet. Ikke stor nok til at det gjør den ubrukelig heldigvis! Ofte når jeg har vesker den i maskin, kommer det ett hvitt belegg på som jeg tørker vekk, er det vanlig? Så skulle eg ønske den kom i flere farger Anonymous poster hash: 76b3d...85c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå