Gå til innhold

Dagens idiotspørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hører stadig om folk som sier at de bruker "boksen" (altså tv-boksen fra f.eks Canal Digital) til å ta opp programmer fra tv. 

Er dette noe alle med "boks" kan gjøre og hvordan i all verden gjør man det?

Anonymous poster hash: 90843...819
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket tv selskap har du da, Canal Digital, Get ? Vi har getboks og det er bare å styre opptak med fjernkontrollen...

Skrevet

Hvilket tv selskap har du da, Canal Digital, Get ? Vi har getboks og det er bare å styre opptak med fjernkontrollen...

Har Canal Digital og aner ikke hvordan jeg ev skal gjøre det...

hi

Skrevet

Du må bestille en boks som koster mye mer enn den du får :)

Skrevet

Har Canal Digital og aner ikke hvordan jeg ev skal gjøre det...

hi

Jeg har Get, så vet ikke helt med Canal Digital, men du må ha en sånn stor, rektangulær boks. Ring de og hør.. 

hehe her hjelper den døve den blinde :-) er ikke akkurat veldig teknisk av meg. Håper det ordner seg

Skrevet

Vi har canal digital, og kunne velge mellom to bokser: En gratis, og en som kostet endel (husker ikke hvor mye). Den som er gratis, kan man ikke ta opptak med. Den andre kan man det med, og da gjøres det på fjernkontrollen som medfølger. 

Anonymous poster hash: eb243...808
Skrevet

Bare google den boksen du har så finner du ut om du kan ta opp :)

Skrevet

Hvis boksen din støtter opptak kan du det. Men ring kundeservice, de hjelper deg!

Anonymous poster hash: 83386...f3a

Skrevet

Står det "REC" noe sted på fjernkontrollen til boksen din? Prøv å trykk på den når du ser på ett program og se om det skjer noe da :-)

Skrevet

Vi har Cana Digital og en dekoder med opptak.

Den dekoderen som har opptaksfunksjon koster 2390, men her var det verdt alle pengene. 

Mange serier kan vi sette på serieopptak og vi kan se de akkurat når det passer oss.

Det er veldig greit med alle barneprogrammene. Nå har vi en haug med barnefilmer , dora og umizoomi episoder lagret på boksen.

Vi kjøpt boksen på nedbetaling. fikk 100 kr ekstra på regningen i 2 år. 

Skrevet

Du må ha dekoder med opptaker.

Anonymous poster hash: 03c27...e74

Skrevet

Vi har Canal Digital og den dekoderen som kan ta opp, fantastisk :) Men mulig du har den andre som ikke kan ta opp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...