Gå til innhold

Nå orker jeg ikke mer!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nyt friheten imens dere kan, selv om man har vondter, det er nok ingenting mot såre nipler, og følelsen av å være vrengt nedentil :-p

Vær med venninner, date med mannen, juleforberedelser, baking, boklesing.. Og alt annet man kan se langt etter den neste mnd :)

Anonymous poster hash: 20dbf...df8

Næsj. Syns ikke det er så stress med baby, jeg. Forrige gang koste jeg meg max med pupping, byssing og trilleturer. Syns det var mye enklere med babyen utenfor enn inni. Men folk er vel forskjellige. For min del syns jeg hun ble mye mer slitsom da hun rundet året, med å løpe rundt, rive ned, tegne på veggene osv. Spedbarnstiden er kos!

Så får vi se da, om lillebror blir like enkel å ha med å gjøre som storesøster. ;)

Annonse

Tenker det hadde vært deilig å slippe disse smertene jeg da.. Også blir jo vi gravide faktisk for å få baby:-) gleder meg helt vanvittig til å få den i fanget og kose med den rett etter en fødsel. Wæææææ gleder meeeeeeeg !!! Har nå spist en veldig sterk kebab, slik jeg gjorde sist og nå bare håper jeg å føde!!

Dere er strax i mål jenter !! : )) jeg har termin 4. Januar og er drittlei !! Er seff evig glad og takknemlig for at jeg er gravid men jeg er så sinnsykt utålmodig nå... Alt irriterer meg og jeg kommer sikkert til å bli grusom å ha i hus de neste ukene !!! 47 dagertil termin !!!!

Annonse

Kunne ikke vært mer enig!!! Fødte i uke 38 først og deretter uke 37, og nå er jeg 38+4 med tredjemann, så jeg holder på å gå på veggene her!! Kjenner jeg snart blir deprimert av å vente. Hadde bare kroppen føltes ok, men når man går rundt med sterke kynnere, nedpress, bekkenvondt og null energi så kan ingen komme å si at jeg bare må nyte denne tida :(

Anonymous poster hash: 8a3e4...c8c

I KNOW! Jeg er møkklei med 38 uker og 2 dager og jeg har bare lyst til å sitte i et hjørne og gråte til babyen finner det for godt å komme ut. Hvilket jeg virkelig virkelig håper skjer i løpet av denne uken, hvis ikke vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...