Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #1 Skrevet 16. november 2013 noen som vil fortelle litt? hvilke symptomer hadde dere og hvor lenge gikk dere før dere fikk diagnosen? Har dere fått barn etter diagnosen og hvor lang tid tok det å bli gravid? Anonymous poster hash: 97fde...6c1
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #2 Skrevet 16. november 2013 Jeg hadde det i 7 år og det var år med smertehelvete og mye blod og piller og drit.... Fjernet livmora til slutt og fikk et helt nytt liv. Men ingen barn biologisk da... Er fostermor til et vidunderlig barn som vi elsker overalt på denne jord😊 Anonymous poster hash: 78b62...d7f
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Jeg slet med utrolig steke smerter fra tidlig i tenårene, og det ble bare værre og værre.Jeg lå i fosterstilling, kaldsvettet og skalv med feber fra eggløsning til mensen var over.Etter 10 år fikk jeg endelig hjelp! Jeg begynte på p-sprøyte og etter ca 6 mnd var mensen borte.Det hender at det er en syste som sprekker innimellom, men det medfører ikke like intense smerter som tidligere.Anbefaler deg å ta en titt på www.endometriose.no, de har forresten også et forum Anonymous poster hash: 8ff8b...218
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Etter mange år med sterke smerter og "diagnose" psykisk svak les: hypokonder, traff jeg en fantastisk gynekolog som sa: dette skal vi finne ut av. Diagnosen ble satt bare et halvt år etter dette. Har hatt dårlige perioder innimellom, men stort sett hatt det bra. Nøkkelen til å takle det har for meg vært å leve sunt, og ha det bra med meg selv, samt tillate meg å være dårlig uten dårlig samvittighet. Gravid nå, men prøvde ikke bli det :-) Anonymous poster hash: f26c6...889
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå