Gå til innhold

Gravid og ingen matlyst

Anbefalte innlegg

Jeg spiser 1 gang for dagen. Ikke egentlig for kvalme, jeg bare har ikke lyst på mat.

Jeg kjenner jeg er sulten, men klarer ikke tanken på å spise.

Jeg har ikke spydd en eneste gang under svangerskapet!

Har noen, noen gode råd å gi? Trenger alt jeg kan få!

Å evt. Råd om kvalme og uggenhet på natten, hva kan hjelpe?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144097155-gravid-og-ingen-matlyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er dårlig på natten... spyr/kvalm... på dagen har jeg lite matlyst, men tvinger i meg litt mat... om det så bare er 2 biter av en brødskive... middg er bedre faktisk, men det frister jo aldri....

postafen kan hjelpe på nattekvalmen, men jeg fikk migrene av de, så da ble det ikke postafen heller :P

vi får vel bare prøve å nyte at vi slipper å gå opp i vekt med det første... kiloene kommer jo etter hvert uansett....

hvor langt er du på vei? jeg er 7+1 satser på at det blir bedre litt nærmere 2.tri :P men d kommer jeg vel til å savne symptomene/plagene :blink:  

er sykemeldt, og d4et har lettet litt på kvalmen, for merker jeg er dårligere når jeg er aktiv...

jeg er dårlig på natten... spyr/kvalm... på dagen har jeg lite matlyst, men tvinger i meg litt mat... om det så bare er 2 biter av en brødskive... middg er bedre faktisk, men det frister jo aldri....

postafen kan hjelpe på nattekvalmen, men jeg fikk migrene av de, så da ble det ikke postafen heller :P

vi får vel bare prøve å nyte at vi slipper å gå opp i vekt med det første... kiloene kommer jo etter hvert uansett....

hvor langt er du på vei? jeg er 7+1 satser på at det blir bedre litt nærmere 2.tri :P men d kommer jeg vel til å savne symptomene/plagene :blink:  

er sykemeldt, og d4et har lettet litt på kvalmen, for merker jeg er dårligere når jeg er aktiv...

Jeg er ikke 100 prosent sikker på når jeg ble gravid, men er rundt 8-9 uker :) jeg vil ta ultralyd for å være sikker.

Men det er rart, for jeg legger på meg selvom jeg ikke spiser! Men kvalmen er værst på nattestid, dagen er jeg bare uggen å spiser en gang for dagen. Problemet er at jeg ikke tenker over at jeg trenger mat.

Men sånn når man er i 1. Trimester. Er det mange som noier og er redd for spontanabort? Jeg går rundt å er redd hver dag. Jeg ble gravid to ganger før, som 14 åring og 16, som jeg ikke visste om før jeg mistet dem. Er så redd den som er planlagt nå, skal forsvinne :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...