Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Når man hører feks. på youtube. Så midt i en sang legger du skjermen ned, sangen vil da slutte etter noen sekunder. Har du opplevd at musikken plutselig begynner å spille (med skjermen nede) etter flere timer? Merkelig spørsmål kanskje Anonymous poster hash: 532ff...4e1
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Meld deg på Åndenes Makt…. Anonymous poster hash: 8710b...bcb
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Meld deg på Åndenes Makt…. Anonymous poster hash: 8710b...bcb Hehe...ja, ikke sant Anonymous poster hash: 532ff...4e1
Cherries Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Ja, har opplevd det... Pc'n min "våkner" avogtil, og stod musikk på når jeg klappa den sammen, fortsetter musikken. Aner ikke hvorfor, men veit at det skjer noen ganger hvis jeg bare klapper den sammen.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Ja, har opplevd det... Pc'n min "våkner" avogtil, og stod musikk på når jeg klappa den sammen, fortsetter musikken. Aner ikke hvorfor, men veit at det skjer noen ganger hvis jeg bare klapper den sammen. Ok, godt det ikke bare skjer her da Både jeg og mannen har opplevd litt "merkelige" ting i det siste, så stusset litt da dette skjedde. HI Anonymous poster hash: 532ff...4e1
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #6 Skrevet 15. november 2013 Mye rart med de pc`ene. En jeg hadde tidligere måtte jeg ta ut batteri og kontakt hver kveld for gjorde jeg ikke det slo den seg på i løpet av natta. Anonymous poster hash: 3784d...6f4
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 Mye rart med de pc`ene. En jeg hadde tidligere måtte jeg ta ut batteri og kontakt hver kveld for gjorde jeg ikke det slo den seg på i løpet av natta. Anonymous poster hash: 3784d...6f4 Merkelig... Anonymous poster hash: 532ff...4e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå