Gå til innhold

Hvor lenge var dere sykmeldt?

Anbefalte innlegg

Dere som var hjemme pga kvalme og tretthet- hvor lenge var dere sykmeldt? Har vært sykmeldt i fire uker nå, og skal egentlig på jobb 100% mandag. Men føler meg fortsatt helt gåen, og er tidvis fortsatt veldig kvalm. Klare ikke helt å se for meg å håndtere lange arbeidsdager enda. Et 11+2 nå og venter så på at energien skal komme tilbake. Er utslitt etter en tur på butikken:) er jeg lat?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144097139-hvor-lenge-var-dere-sykmeldt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som var hjemme pga kvalme og tretthet- hvor lenge var dere sykmeldt? Har vært sykmeldt i fire uker nå, og skal egentlig på jobb 100% mandag. Men føler meg fortsatt helt gåen, og er tidvis fortsatt veldig kvalm. Klare ikke helt å se for meg å håndtere lange arbeidsdager enda. Et 11+2 nå og venter så på at energien skal komme tilbake. Er utslitt etter en tur på butikken:) er jeg lat?

Jordmor sa til meg at det var lurt å ta det med ro hvis man var dårlig, er kroppens måte å be deg roe ned. Hadde jeg kunne sykemeldt meg da jeg var dårlig, hadde nok ikke kvalmen drøyd så lenge. Er i uke 18, og har akkurat blitt bra:)

Jeg ble sykmeldt fra uke 8, er 15 uker i morgen. Jeg er sykmeldt til torsdag, men skal prøve meg litt forsiktig med å dra innom jobb i morgen. Jeg skal foreslå 50% friskmelding inntil videre. Kvalmen slapp taket fra mandag (14+0), veldig deilig! Men jeg har ikke mye energi å gå på. og er ikke flink til å posjonere ut energi npr jeg først er på jobb. ;) Tenker det er lurt å teste litt før jeg sitter hos legen, slik at jeg ser hva jeg klarer. 

Jeg har jobbet litt hjemmefra, blir deilig å kommer seg ut blant hyggelige kolleger igjen nå som formen gradvis bedrer seg. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...