Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Vi har akkurat funnet ut at jeg er gravid, igjen. Og nå er jeg så redd for å ødelegge den fine hverdagen vi har klart å stable på bena. Barna våre er fire og ett. Og det er hektiskt. Jeg er rett og slett bekymret for at det blir for mye jobb. For at de to eldste ikke skal få nok oppmerksomhet. Jeg er også redd for å dø, og for å få et sykt barn. Og hva om barnet dør - hvordan skal jeg noensinne klare å drive familien as, da? Jeg er redd for å bli liggende i månedsvis å spy. Redd for å ikke orke å leke. Redd for at huset er for lite. Redd for å flytte. Hjelpes. Dette måtte bare ut. Anonymous poster hash: 1b8d1...791
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Har desverre ikke noe erfaring med å føle det akkurat sånn, men jeg er mye redd for mye av de samme tingene og kan ikke tenke meg hvor vondt det er å få alle redslene slik på en gang! Ting trenger ikke å gå slik du frykter, men det hjelper nok lite at jeg sier det nå.. Vet ikke helt hvilke råd jeg skal gi, men vil bare sende deg en klem, i det minste Anonymous poster hash: bf220...8e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå