Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Ser med gru på at jentene i 1. klasse der min datter går stadig vekk gir hverandre klemmer. Jeg orker ikke tanken på lus. Bør jeg be lærerne ta det opp med elevene eller er jeg bare sær? Anonymous poster hash: 01da1...75d
Tante Gustava Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Seriøst? Skal du be om at venninner ikke får gi hverandre klem fordi du er redd for lus? Mener du at små jenter ikke skal få vise at de er glade i hverandre? Du er sær.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Sjekk linken. Der står det: Jenter får oftere lus enn gutter. Årsaken er muligens at jenter har nærmere og lengre hode-mot-hode kontakt enn gutter. Skriiik. 2000 barneskole elever har lus akkurat nå. Er det bare meg som reagerer på klemmingen? http://m.osloby.no/nyheter/Akkurat-na-har-2000-barneskoleelever-i-Oslo-lus-7373521.html HI Anonymous poster hash: 01da1...75d
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Seriøst gutten min klemmer alle hele tiden. Kommer aldri til å nekte han det. Anonymous poster hash: dc780...68b
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Skjønner deg veldig godt HI. Men er nok lite du får gjort med det. Vi har / hadde lus nå, det er det verste jeg har vært med på må jeg si. Vi er midt i det og grer daglig md lusekam ennå , kommer til å fortsette med det lenge !!!! Er kjempe redd for at de skal få det igjen på skolen , snakket litt med lærer som skulle spørre alle barna i klassen om de hadde blott sjekket ennå. Men ikke mye de gjør på skolen heller. Du må bare passe på å gre med lusekam en gang i uka skikkelig , for å se om du finner noe, da får du tatt det tidlig å da er det lettere å bli kvitt raskt. Kan også bruke linicin prevent spray eller lavendel duft i håret. Lag fletter , sett opp håret hennes. Det hjelper litt. Og be henne ikke dele lue. Unner ingen dette. Anonymous poster hash: ca974...9fc
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #6 Skrevet 15. november 2013 Skjønner deg veldig godt HI. Men er nok lite du får gjort med det. Vi har / hadde lus nå, det er det verste jeg har vært med på må jeg si. Vi er midt i det og grer daglig md lusekam ennå , kommer til å fortsette med det lenge !!!! Er kjempe redd for at de skal få det igjen på skolen , snakket litt med lærer som skulle spørre alle barna i klassen om de hadde blott sjekket ennå. Men ikke mye de gjør på skolen heller. Du må bare passe på å gre med lusekam en gang i uka skikkelig , for å se om du finner noe, da får du tatt det tidlig å da er det lettere å bli kvitt raskt. Kan også bruke linicin prevent spray eller lavendel duft i håret. Lag fletter , sett opp håret hennes. Det hjelper litt. Og be henne ikke dele lue. Unner ingen dette. Anonymous poster hash: ca974...9fc Hehe! Høres ut som dere har fått en alvorlig sykdom. Datteren min hadde lus for noen år siden, og var da kjapt å bli kvitt. Anonymous poster hash: 768da...1cd
hysterika Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 Herlighet, det er jo ikke farlig! Kjøp en elektrisk lusekam, sjekk en gang i uka, da holder du det under kontroll.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #8 Skrevet 15. november 2013 Det var en frisør som sa at det var lurt å bruke balsam for å slippe å få lus. Hjelper nok ikke hvis en har fått lus da.. Om det stemmer vet jeg ikke Anonymous poster hash: caa54...6ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå