Gå til innhold

Er jeg rar? Virkelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ei venninne på besøk, en stund siden.Vi hadde ikke sett hverandre på lenge. Så sitter hun å sier " oj, så mye fint du har, hvor har du kjøpt det, og hvor har du kjøpt dette osv...". Forteller at jeg kjøpte det i en butikk, en dyr butikk, bare der jeg kjøper tingene mine. 2 dager etter får jeg melding hvor hun skriver at hun hadde vært i den butikken og kjøpt en del ting, det var dyrt men det var så mye fint. Så skrev jeg at så fint og bla bla... Ei uke etter får jeg melding igjen, hun hadde da vært i butikken på nytt, og kjøpt enda mere, og at damen i kassa hadde sagt at hun hadde så god smak.

Det er ikke det at hun har vært i den butikken og kjøpt ting, som jeg reagerte på men at hun skrev at damen sa at hun hadde så god smak. Syns det var litt bitchy å skrive det, eller hva mener du?

Anonymous poster hash: 66359...b46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Synes du overanalyserer litt...

Anonymous poster hash: beac8...934
Skrevet

Kva var ille med det?  Ho handlar der på tips frå deg, fordi ho synes du har fine ting.  Så ho meiner vel at du har god smak og?

Skrevet

Ja, her er du rar :P var hun ikke hyggelig med deg da ?

Noe jeg ikke forsto ?

Anonymous poster hash: 283b1...65a

Skrevet

Ja, nå tror jeg at du er litt rar faktisk.

Hva er egentlig problemet?

Skrevet

Da sier hun vel det fordi det betyr at du har god smak også? Det var vel ment som et kompliment?

Skrevet

Det er jo du som får komplimenten her, så det er du som er rar. :)

Anonymous poster hash: d0855...996
Skrevet

Huff da, snakk om å tolke i verste mening..

Anonymous poster hash: 919de...199

Skrevet

Jeg forstår ikke hva venninnen din har gjort galt. Forsto det som at det var et kompliment til deg det siste hun skrev som du mener er bitchy??

Anonymous poster hash: 59790...e0f

Skrevet

Det var nok ment som et slags kompliment til deg og henne selv.

Jeg hadde blitt litt irritert hvis noen hadde hermet så åpenlyst.

Anonymous poster hash: 32c34...e61

Skrevet

Jeg hadde blitt litt irritert hvis noen hadde hermet så åpenlyst.Anonymous poster hash: 32c34...e61

Hva mener du med så åpenlyst? Hun hermet jo etter meg.

Skrevet

Dette må du ta som et kompliment! Hun har sett tingene fra deg og blir inspirert, hun synes nok både du og hun selv har god smak :) Selvsagt sier hun som jobber i butikk det også, det er jo jobben hennes ;) Så barnslig å kalle det "herming", hun har jo sagt det rett ut til deg at hun hr handlet i butikken, som tips fra deg på en måte? Her analyserer du litt vel mye! :)

Anonymous poster hash: a6c62...dac
Skrevet

Btw, hun har vel neppe kjøpt nøyaktig de samme tingene som deg selv om hun har handlet i samme butikk som deg vel?

Anonymous poster hash: a6c62...dac
Skrevet

Jeg hadde blitt litt irritert hvis noen hadde hermet så åpenlyst.Anonymous poster hash: 32c34...e61

Hva mener du med så åpenlyst? Hun hermet jo etter meg.

Jøsseball! Du tolker virkelig alt i verste mening. Både venninna di og den ene kommentaren som er litt støttende til deg

Anonymous poster hash: aa55c...ed3

Skrevet

Jeg hadde ei venninne på besøk, en stund siden.Vi hadde ikke sett hverandre på lenge. Så sitter hun å sier " oj, så mye fint du har, hvor har du kjøpt det, og hvor har du kjøpt dette osv...". Forteller at jeg kjøpte det i en butikk, en dyr butikk, bare der jeg kjøper tingene mine. 2 dager etter får jeg melding hvor hun skriver at hun hadde vært i den butikken og kjøpt en del ting, det var dyrt men det var så mye fint. Så skrev jeg at så fint og bla bla... Ei uke etter får jeg melding igjen, hun hadde da vært i butikken på nytt, og kjøpt enda mere, og at damen i kassa hadde sagt at hun hadde så god smak.

Det er ikke det at hun har vært i den butikken og kjøpt ting, som jeg reagerte på men at hun skrev at damen sa at hun hadde så god smak. Syns det var litt bitchy å skrive det, eller hva mener du?

Det var et kompliment til deg din idiot ;).

Anonymous poster hash: b5d6a...ef8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...