mbea Skrevet 15. november 2013 #1 Del Skrevet 15. november 2013 To åringen min (snart 27 mnd) elsker å tegne. Og jeg blir helt fascinert, forventet en masse rabbel og tull, men hun er jo flink jo Hun tegner sirkel og kaller det en sirkel, eller en sol, eller ett ansikt. Dersom det er ansikt tegner hun også to øyne og en nese. (Vil ha hjelp med munnen). Solen får stråler. Kan også tegne en oval, og kaller det en oval.. Eller ett egg Kan også tegne og identifisere rektangel, og trekant. Men hun bruker ikke fantasien enda for å kalle det noe annet. Skribler liksom bokstaver og leker at det er navnet hennes. Noen ganger ligner det på første bokstaven i navnet hennes, men tror dette er tilfeldig. Hvordan tegner deres på toåringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah- Skrevet 15. november 2013 #2 Del Skrevet 15. november 2013 Så gøy. Min gutt er like gammel, og tegner bare kruseduller enda. Prøver ikke så veldig hardt på å tegne ting heller, kommer heller med bestillinger om hva mamma og pappa skal tegne til ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mbea Skrevet 15. november 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 15. november 2013 Her også kommer masse bestillinger... Ønsker seg traktor, måne og stjerne.. Og selfølgelig er det enda en masse med krusseduller.. Men plutselig så kommer hun å skal vise å forklare og da ser jeg or flink hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wilmus Skrevet 21. november 2013 #4 Del Skrevet 21. november 2013 Hun har blyantgrepet i boks, og tegner bittesmå skriblerier. Hun sier hva hun tegner, men alt ser veldig likt ut da. To små ganske like kruseduller kan være pappa og månen liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå