Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Jeg er nå i permisjon, men skal si opp jobben før permisjonen er ferdig fordi jeg ble behandlet veldig dårlig der. Spørsmålet mitt er om jeg må levere oppsigelsen personlig eller kan jeg sende den? Må jeg innom jobben noe ellers i anledning oppsigelsen? Anonymous poster hash: d0d92...376
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Ingen? Anonymous poster hash: d0d92...376
Virginia. Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Du kan sende den, men send den rekommandert så du har kvittering.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #4 Skrevet 16. november 2013 Takk for svar! Det skal jeg gjøre:) Anonymous poster hash: d0d92...376
Gjest @---;- Skrevet 16. november 2013 #5 Skrevet 16. november 2013 Tredje innlegget hvor mor velger/har valgt å si opp jobben før permisjonstiden er over. Det er sikkert legitime grunner hos alle. Ene pga turnus jobb som ikke passet inn i familie situasjonen, du Hi som ble behandlet dårlig og tredje vet jeg ikke. Hun med turnus sleit med å finne seg dagjobb og trengte tips, hun andre regnet med at hun fikk 8 uker karensdager før hun fikk arbeidsledighetstrygd og lurte på når disse ukene begynte å telle. Det som gjør meg litt nysgjerrig er hva har du HI planlagt å gjøre når permisjonen din er over og du har sagt opp jobben din? Har du en plan, eller satser du og på trygd? Hvis du satser på siste må jeg si du er modig, sjansen for å bli alenemor første leveårene til barnet er forholdsvis stor. Hvordan er du rustet til å håndtere det? Las nettopp et annet innlegg om ei som ønsket å gå fra mannen sin pga hun ønsket ikke å levd i usikkerheten og ha det ondt lenger, men viste rett og slett inne hvordan hun skulle klare seg. Hun hadde rett og slett ikke økonomi til å forlate forholdet hun hadde det dårlig i. Skjønner at du ønsker deg bort fra en jobb hvor du har blitt behandlet dårlig. Men, hva med å prøve å ta tyren ved horna og be om et møte der du får luftet din synspunkter og sier hvordan du føler det? Videre kommer det kommentarer eller oppførsel som du ikke aksepterer spør enkelt og direkte hvorfor vedkommende sier/gjør som han gjør. Dette er å ta en åpen konflikt. Det krever baller å kjøre løpet ut, og man må for all del ikke bli emosjonel for da taper man. Men, det er ikke mange episoder som skal til før vedkommende gir seg pga ubehaget med å måtte forklare seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå