Gå til innhold

Eggløsning...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer litt før el :) Hvor lenge man har det varierer. Jeg har det i mange mange dager, andre har det et par dager og noen bare dagen før:) Er gjennomsiktig, klissete og klebrig. Legger seg på papiret, og man kan dra det mellom pekefinger og tommel. Selv drikker jeg grapefruktjuice for å få mer og bedre elslim :P

Aha, det forklarer hvorfor min venninne som nå er gravid drakk på det hele sommeren! :) Kanskje jeg også må kaste meg på den.

Jeg fikk slim i morges, noen dager før forventet...og nå er det allerede borte! Ble derfor litt nervøs, men er vel bare å hoppe til køys med det første! :)

HI

Anonymous poster hash: def53...9f6

Hehe ja det forklarer nok det :D Ja, men mitt kan komme å gå i en ukes tid faktisk. Så kan være det dukker opp igjen i morgen f. eks :) Jeg har det ikke "synlig" hele tiden den uken jeg heller :-) første mnd du prøver nå eller?

Endret av Fillibobba

Begynte egentlig forrige måned, men el ble forsinket så vi fikk ikke prøvd likevel. Så regner denne måneden som 1 pp :) Har elslim nå, så el er vel på mandag eller tirsdag tror jeg :-) Tar også folsyre som tilskudd, som helsedirektoratet anbefaler 😄

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...