Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Leste en artikkel om dette på aftenposten.no. Hvor mye vet dere som ikke selv har vært igjennom dette eller jobber innen psykiatrien om denne behandlingen? Og hva tenker dere om de som får eller har fått denne typen behandling? Anonymous poster hash: a802b...418
valkyrien Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Kjenner bare til den gammeldagse varianten... Tenker ikke noe spesielt om de som får slik behandling, annet enn at jeg håper det hjelper for de.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Har jobbet i psykiatri. Har sett mange eldre, deprimerte pasienter ha en god effekt. Yngre pasienter, ikke så mange med virkning. Eller rettere sagt, kort virkning. En får litt trøbbel med hukommelsen, som regel går det kjapt over. Men faren er der. Anonymous poster hash: 8e76d...7a4
Mor Løvehjerte Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Sett det utført, og var helt rystet. Dagen etter fikk jeg oppleve den utrolig positive effekten det hadde på pasienten.
Kyllingbein Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Jeg har bare hatt pasienter i 50 årene. Fenomenal effekt på den ene. Rett og slett en lysbryter. Den andre har god effekt men kortvarig, så må ha flere behandlinger over lang tid. Blir aldri helt bra, men når det trappes ned ser man nyttigheten. Ser problemer med kortidsminnet. Men bivirkningen er i de tilfellene jeg kjenner til, små i forhold til det positive med det. Dette er jo bare to tilfeller. Skulle ønske det kunne prioriteres skikkelig forskning på dette. Både psykisk, fysisk, personlige erfaringer og helsepersonellets erfaringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå