Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter fryseforsøk i august hadde jeg blødninger av og på frem til svangerskapsuke 10. Noen små, andre kraftige med magesmerter. Flere ganger var jeg sikker på det var gått galt. Spiren sitter fremdeles og vokser og trives, uke 15+ nå. Ingen nye blødninger etter at jeg sluttet med lutinus. Mitt spm er til dere; flere som har opplevd blødninger som har gitt seg når en slutter med lutinus??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott at spira fortsatt sitter! Uff,for en Berg og dalbane!! :-/ Krysser for at den sitter helt inn til målstreken :)Da jeg gikk på Lutinus,ble jeg ikke på vei,så jeg kan ikke svare på det,men mulig noen andre kan?

Skrevet

Blødde ikke med Lutinus

Anonymous poster hash: 61a81...8d7
Skrevet

Jeg har bare fått lutinus ved ferskforsøk. Bruker det da bare frem til test ca. Har ikke hatt blødninger...men gurimalla mensen har vært snar med å komme etter at siste tbl har mistet sin virkning :/. Såå flott at det går bra med deg :). Bare nyt det :)

Skrevet

Takk for lykkeønskinger! Hva blir mest brukt som progesterontilskudd ved fryseforsøk?

Skrevet

Jeg ha nå hatt litt spotting i dag og i går har følt i et som om mensen kommer men håper ikke det skjer. Går fortstt på lutinus og ruger på dag7 håper at spiren sitter selv om det kommer litt blod. Er litt bekymret...

Skrevet

Stor forståelse for din engstelse! Man har jo aldri noen garanti, men jeg er jo et godt eksempel på at det går bra selv med blødninger. Og spottingen din på rugedag 7 kan kanskje være festeblødning?? Krysser fingrene!

Skrevet

Snakka me klinikken i dag for å høre for har fått kraftigere blødning i dag men de viste ikke om det var festeblødning eller noe annet var vanskelig å si for det var litt tidlig å blø enda. Så må vente til testdag for å få bekrefte hvordan det går.

Skrevet

Takk for lykkeønskinger! Hva blir mest brukt som progesterontilskudd ved fryseforsøk?

Jeg har fått utrogestan ved fryseforsøk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...