Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Kikka på underlivet etter dusjen i dag og oppdaga at det er en slags vegg inni skjeden. Visste ikke om det var sånn underlivet ser ut til vanlig så viste det til mannen og han sa at det så fryktelig stengt ut. Han mener jeg skal ta kontakt med jordmor og få en sjekk, men ville høre her inne om det er sånn for alle? Dytta litt forsiktig på den veggen og kjente litt press. Håper på svar! Anonymous poster hash: 34908...ad9
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Må også nevne at det er 3,5 uker siden fødsel. Hi Anonymous poster hash: 34908...ad9
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Livmoren er fortsatt stor og du kan ha et framfall, kan rette sg av seg selv. Du skal sikkert på 6 ukers kontroll. Men ring gjerne jordmor å spørr. Anonymous poster hash: f0bee...142
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Etter første fødsel så ikke underlivet mitt særlig normalt ut, det var utposninger og slapt både her og der og jeg hadde full panikk for at det skulle forbli sånn - det ble det heldigvis ikke! Etter et par måneder så det mye bedre ut, etter et halvt år var det fint som nytt:) Husk knipeøvelser, det hjelper på det meste! Anonymous poster hash: cfe8f...f94
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Jeg hadde det også sånn, frika helt ut. Det viste seg å være veggen mellom tarm og skjede som hadde utvidet seg. Ufattelig ekkelt når avføringen kom helt med, da kunne jeg kjenne det som en bul i skjeden:( det har dessverre ikke gått helt tilbake, og det er ganske ekkelt om avføringen er hard. Anonymous poster hash: 12d95...e19
Von Hertelhofen Skrevet 15. november 2013 #6 Skrevet 15. november 2013 Hvis jeg var deg så ville jeg nevnt det på 6 ukers kontrollen hos fastlegen din. Dersom alt fungerer der nede er det iallefall ingen hast med å få det undersøkt. Underlivet er naturlig nok litt medtatt etter fødselen. Jeg har lest at mange opplever at ting strammer seg opp når en slutter med ammingen.
Gladmor30 Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 Har aldri turt å sett. Men har hatt sex hver gang etter 6 ukers perioden, og da har jeg vært temmelig trang. Nesten så at han ikke kommmer inni meg. Da har jeg tenkt at jeg sikkert bare er mørbanket, og d har gitt seg etter noen mnd. Ikke vet jeg, men d går seg i hvertvfall til vil jeg tro Uff at dere vil se understellet så pass tett etter fødsel da :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå