Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #51 Skrevet 16. november 2013 Ra ra - den bråkete løven.. eller noe sånt... Anonymous poster hash: f8dd4...5c2
Tante Gustava Skrevet 16. november 2013 #52 Skrevet 16. november 2013 Jungelhjul er grusom. Lurer på hva de var rusa på når de fant opp dette... "Skal vi se, vi tar en masse rare dyr, som forsåvidt ikke hører hjemme i jungelen, og putter på de hjul! Også tar vi en jungel og lager masse veier frem og tilbake! Også skal disse dyrene med hjul kjøre rundt og rundt mens de gauler 'gasse på, gasse på, vi må gasse på'!" Må være tidenes mest intetsigende barne-tv... Eller så er min psykiske helse glad for at guttene har vokst fra Drømmehagen.... Timmy Tid og Sauen Shaun er geniale! Samme med Wallace and Grommit!
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 16. november 2013 #53 Skrevet 16. november 2013 Jungelhjul, Florris drager, ra ra løven, ozo, og alt som er dubbet!! Grusomt!
Gjest cd0da Skrevet 16. november 2013 #54 Skrevet 16. november 2013 Lille Jack, Små Einsteins og Supertrioen (HAT)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #55 Skrevet 16. november 2013 Rodde og Kikkan eller hva de nå heter. Helt forferdelig, men ungene elsker det Anonymous poster hash: 404a1...eee
Papegøyeblomst Skrevet 16. november 2013 #56 Skrevet 16. november 2013 Det meste av dagens barne-tv går inn det ene øret og ut det andre - men kan nevne "Æsops teater" og Charlie Bjørn...Fytti, med han gnålete bergenser-forteller stemmen. "Ka ska du NÅ da Charlie? ... Og Kosinus! Skikkelig makkverk-.konsept. Fra min egen barndom husker jeg han FÆLE titten-tei, syns både han og stemmen hans var skikkelig ekkel. Og Teodor og Sjonkel Rolf (?!), han duste-bamsen som lurte på så mye "rart". Og Fragglene! Så innmari døllt...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #57 Skrevet 16. november 2013 Enig i rodde og kikkan. Hva i all verden er det de forer ungene med, de i publikum altså? Fullstendig hypre alle sammen. Og til og med min lille treåring syns ikke promp er så innmari gøy assa. Ra Ra, også. Grøss! Og alle de dataseriene, som dykk olli dykk, tikketitakk osv. Dårlig! Anonymous poster hash: f6bab...e1f
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #58 Skrevet 16. november 2013 Meg igjen Trond Viggo og Kroppen Anonymous poster hash: 678d3...cb1
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 16. november 2013 #59 Skrevet 16. november 2013 Tøydukke Anna.. Jepp. Jeg ble så redd hver gang hun klarte å forville seg bort.. Pompel og Pilt.. syke syke mennesker som har klart å lage noe sånt! Drømmehagen.. Har ikke noe annet å si enn SYRE! Bananer i pysjamas.. Dummere bananer skal man lete lenge etter! Super trioen.. Det er sikkert meningen at disse barna skal synge fint, men jeg får bare vondt i hodet. Portveien 2.. Jeg var drit redd den giraffen som stakk hodet opp over alt! Og en del andre som jeg ikke husker akkurat nå.
Gjest lemon-aid Skrevet 16. november 2013 #60 Skrevet 16. november 2013 Her er det ingen tvil: HUFSA i mumidalen!!!!
Vicky Pollard Skrevet 16. november 2013 #61 Skrevet 16. november 2013 Det går vel ikke på barne TV nå..men Postmann Pat irriterer livet av meg. Hver gang han skal levere en pakke mister han den eller roter det til og må få hjelp av hele byen for å klare jobben sin.. men så får han så mye skryt av alle fordi han er en sååå flink postmann. Uuaahh Haha, ja "Alltid tidlig ute, på sin postmann- rute" my aas. Sørlig den moderne versjonen med spesialpakke- service taler imot denne setningen... Elendig postmann
Vicky Pollard Skrevet 16. november 2013 #62 Skrevet 16. november 2013 Pompel og pilt har gitt mangt et barn mareritt. Ellers så er Charlie bjørn og bjørnen i det blå huset elendig. Masha og Mishka derimot er både min og barnas soleklare favoritt
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #63 Skrevet 16. november 2013 Hvilken barnetv har introsangen hvor de synger "uglefaaar"? Vel, både jeg og ungene trodde de sang "uglefaan".. Den sangen festet seg litt på hjernen, kan man si Anonymous poster hash: 872dd...d36
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #64 Skrevet 16. november 2013 Hvilken barnetv har introsangen hvor de synger "uglefaaar"? Vel, både jeg og ungene trodde de sang "uglefaan".. Den sangen festet seg litt på hjernen, kan man si Anonymous poster hash: 872dd...d36 Ja, hahaha! Det har jeg hørt og! " Uglefaen!" Anonymous poster hash: f6bab...e1f
❤lille stjerne❤ Skrevet 16. november 2013 #65 Skrevet 16. november 2013 synes det meste er av dårlig kvalitet og det er ikke mye av det som har fenget jenta mi. Synes fantorangen var fæl, slem mot vennen sin og selvgod. Ellers bare bråkete og kjedelig det meste. Nå er datteren min 6 år og har ikke sett på barnetv siste 3 år cirka så jeg vet ikke noe om det som går nå for tiden. Savner litt gode kvalitetsprogrammer for de yngste.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #66 Skrevet 16. november 2013 Rodde og kikkan, og barnas supershow. Disse to er så utrolig bråkete, piper i ørene mine etterpå! Anonymous poster hash: 1e160...77c
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #67 Skrevet 16. november 2013 Vennebyen! Forferdelige stemmer og dialekter, elendige plots på historiene. Jeg blir i dårlig humør hver gang vennebyen kommr på TV. Anonymous poster hash: adcaa...4e8
wilmus Skrevet 26. november 2013 #68 Skrevet 26. november 2013 Mini her fikk teletubbiesdvd i bursdagspresang, og LORD! JEG DØR! Kan de ikke prate ordentlig?? Drømmehagen er jo faktisk behagelig å se på i forhold til dette her! (så lenge Hopsi Deisi holder kjeft vel å merke..)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #69 Skrevet 26. november 2013 Synes fantorangen var fæl, slem mot vennen sin og selvgod. TAKK OG PRIS for at jeg ikke er den eneste som oppfatter det slik! Anonymous poster hash: 3be4b...e45
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #70 Skrevet 26. november 2013 Det derre itsy bitsi greiene, drømmehagen eller hva det heter. Det er bannlyst her i huset Anonymous poster hash: 97550...83f
Gustav Klitt Skrevet 26. november 2013 #71 Skrevet 26. november 2013 Signerer flere her, og i hvert fall Kosinus - det VRENGER seg i meg! Er vanligvis fan av NRK sine egne serier for læring, som tellekorpset, men nå har de driti på leggen med mcx eller hva det heter. Barna er flinke, men jeg blir sååå flau når de voksne synger mattesanger.
skjotta Skrevet 26. november 2013 #72 Skrevet 26. november 2013 Hun jenta som synger "hvordan lager vi babyer?" Eller noe sånnt... jenta mi vet fordi hun har fått en lillebror og hadde mange spørsmål da. Allikevel spør hun flere ganger til dagen fordi hun vil at jeg skal reagere som mamman i videoen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå