Gå til innhold

Noen som vet om svangerskapslege Dr. Ruud i Arendal fortsatt holder på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller om det finnes noen andre svangerskapsleger/gynokologer som tar UL uten henvisning? Dr. Kloster jensen og Dr. Gro(?) ettelleranna må ha henvisning. Dr. Leikanger har lagt ned...

Anonymous poster hash: 19e4f...c0a
Skrevet

Kloster-Jensen må vel ikke ha henvisning? Jeg har vært hos han flere ganger uten...

Anonymous poster hash: 707cf...3ed

Skrevet

Jeg var hos Kloster Jensen uten henvisning, for bare noen få måneder siden! :) Årh, han er skikkelig flink altså... Og kostet ikke mye. Stor fornøyd! Var tidlig UL.

Anonymous poster hash: 9cbe5...81f
Skrevet

Han hadde begynt med det nå for en mnd siden. har ringt dit to ganger nå, men nei, må ha henvisning. Og fast legen ville ikke gi meg da vi ikke hadde mistanke til at det skulle være noe galt:/

Skrevet

Han hadde begynt med det nå for en mnd siden. har ringt dit to ganger nå, men nei, må ha henvisning. Og fast legen ville ikke gi meg da vi ikke hadde mistanke til at det skulle være noe galt:/

Åneeeei :(

Nei men herregud, har man mistanke om at noe er galt, og man går til legen, så henviser de enn jo til UL på sykehuset, ikke en privat gynekolog... Hele poenget går jo da vekk!

Skrevet

Åneeeei :(

Nei men herregud, har man mistanke om at noe er galt, og man går til legen, så henviser de enn jo til UL på sykehuset, ikke en privat gynekolog... Hele poenget går jo da vekk!

Ja jeg syntes det var utrolig kleint. Betaler jo gledelig. Kjenner jeg blir helt gal av å vite at jeg kansje ikke får UL før i uke 18-19-20 engang:( Sist svangerskap gikk jeg til UL 1 gang i mnd fra uke 6:P (hos Dr.Ruud) Men kan jo være jeg får "overtalt" fast legen, hvis jeg forklarer at jeg likevel går rundt å bekymrer meg. Kan jo prøve!

Skrevet

Vet det er en gynekolog i Grimstad. Birgitt Haugeberg eller noe. På kulturhuset legesenter. Men vet ikke om henvisning er nødvendig?

Skrevet

Eller elvebredden gynekologpraksis i Kristiansand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...