Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #26 Skrevet 15. november 2013 Er ikke så mange rare statuser, men har en som deler veeeldig mange bilder. Alle bildene finnes hos lokalavisen (på nett), og hun legger de inn på Facebook og skriver "herlig dag på fjellet i dag", "vakkert med bølger langs brygga" og nå nettopp "innkjørselen til huset er oversvømt" - og det bildet var fra andre siden av bygden. Hun kan like gjerne droppe bildene, for det er bare komisk. Har også en som (dessverre) mistet spiren i magen. Leit nok, men hun deler alt for mye på nett. Hun skrev om graviditeten i uke 6, pøste på med statuser om kvalme, dårlig form og hormoner. Så kom statusen om at hun mister etter noen uker, og slike statuser kommer fortsatt. Selvfølgelig synd at hun mistet, men det er dumt at hun deler det på Facebook, synes jeg. Det er vel også spesielt å dele en graviditet i uke 6... Anonymous poster hash: 1b11e...1b3
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #27 Skrevet 15. november 2013 En kompis av en venninne av meg hadde denne:Lurer på hvor mye pikk jeg får plass til i min munn! Anonymous poster hash: 86753...1a6
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #28 Skrevet 15. november 2013 Jeg har en som ikke kan bruke PUNKTUM, og jeg holder til tider på å stryke med av å lese statusene hennes, må hive meg etter pusten når jeg er ferdig.Så har jeg en annen som ikke kan få delt nok med omverdenen hvor glad hun er i sin sønn. Da snakker vi 1-3 statuser dagen om hvor fantastisk det er å være mor og hvor glad hun er i han. Statusen er også da gjerne en mil lang og hun bruker hjerter som punktum! Hun får også ofte ny kjæreste og ELSKER DEM MER ENN ALT PÅ JORD i det sekund de er blitt sammen. Dette er jo en ganske ung jente da. Anonymous poster hash: 6ddbd...993
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #29 Skrevet 15. november 2013 En kompis av en venninne av meg hadde denne: Lurer på hvor mye pikk jeg får plass til i min munn! Anonymous poster hash: 86753...1a6 Dette høres ut som en facerape... Anonymous poster hash: 732bb...bb3
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #30 Skrevet 15. november 2013 En bekjent la ut denne "Når man har fått skabb, må man til legen da? Det slutter jo faen aldri å klø!". Tror det var facerape, men slik jeg kjenner hans tidligere åpenhjertighet om sine kjønnsykdommer når han er full, så ble jeg jammen i stor tvil... grøss. Anonymous poster hash: 9623c...467
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #31 Skrevet 15. november 2013 En kompis av en venninne av meg hadde denne: Lurer på hvor mye pikk jeg får plass til i min munn! Anonymous poster hash: 86753...1a6 En klassisk facerape kanskje? Anonymous poster hash: 6ddbd...993
Gjest Sommerfuggel Skrevet 16. november 2013 #32 Skrevet 16. november 2013 Tråden er ryddet for outing og spekulasjoner, siteringer på disse innleggene har også blitt fjernet. Vær så snill å respekter personvern og ikke legg ut andres navn her på forumet. Sommerfuggel i vinterland brukermoderator
skinnfilla Skrevet 16. november 2013 #33 Skrevet 16. november 2013 Jeg har ei som alltid skriver "tro, håp og kjærlighet" i slutten av hver status. Anonymous poster hash: 284a6...60b Blomsterpiken ?
skjotta Skrevet 16. november 2013 #34 Skrevet 16. november 2013 jeg har en tragedie på facebook. ei som, med rette, har mistet omsorgen for sine barn. dagen etter rettssaken la hun ut flere statuser om at de hadde lagt alkohol, festing og mannfolk til grunne for omsorgsovertakelsen. selvfølgelig får hun titalls kommentarer på at det jo bare løgn og tull og at hun er verdens beste mor!!! de siste 8 mnd har hun ELSKET 6 forskjellige menn (som hun har møtt på nett, truffet, ligget med og blitt forlatt av straks etterpå). der er minst 3 "jævla fyllesjuk i dag" eller "alkohol er billig i utlandet!" og "SKÅL" og "ersåforferdeliggladialleungenemineogsavnerderenoesåforferdeligherjegsitterdritafullogikkeskjønnerhvorforbarneverneteruteetteråtameg" og facebookprofilen hennes er selvfølgelig åpen....
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #35 Skrevet 16. november 2013 Ei som hele tiden, flere ganger om dagen skryter av seg selv-sine evner som mor, kokk, husmor, treningdame,bakeekspert og fremstår som effektiviteten selv. Blir veldig flau på hennes vegne! Hun har absolutt alle klisjeene om FB i alle statusene sine! "Badet gullungene, hatt superkoselig frokost med levende lys og nystekte hjemmebakte rundstykker, vasket tre maskiner med klær. Nå venter jeg på kjekke mannen min skål stå opp så jeg får trena. Jeg er flink! Superhusmor eller? Og alt før klokka er ni på morningen<3" ikke overdrivelse engang! Virker helt gjennomblåst.. Anonymous poster hash: 75c03...714
hønemor0408 Skrevet 16. november 2013 #36 Skrevet 16. november 2013 hehe! ja de statusene bare flirer jeg av nei vi andre sitter jo på ræva og ikke gjør noen ting! oppvaska? næsj...det gidder vi ikke. gidder heller ikke å vaske klær, da kjøper vi heller nye. vi spiser kun take away for å lage mat er bare forbeholdt dyktige husmødre! barn eller ei, så trodde jeg dette var vanlige hussysler jeg som alle gjorde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå