Gå til innhold

rareste Facebook statusen du har lest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var det?

Anonymous poster hash: b6c11...a4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bekjent som la ut om utfloden hun hadde under svangerskapet. Det ble bare for ekkelt og spesielt for meg, måtte blocke innleggene hennes fra timeline. I følge venninner, fortsatt den type informasjon å bli spydd ut på facebook resten av svangerskapet og i ettertid.

Anonymous poster hash: 6656d...32a
Skrevet

En bekjent som la ut om utfloden hun hadde under svangerskapet. Det ble bare for ekkelt og spesielt for meg, måtte blocke innleggene hennes fra timeline. I følge venninner, fortsatt den type informasjon å bli spydd ut på facebook resten av svangerskapet og i ettertid.

Håper du tuller. Ugggh :(

Skrevet

Håper du tuller. Ugggh :(

skulle ønske jeg tulla, men nei.. :S 

Skrevet

Djeeez.. hva man skal lese. Selv var jeg akkurat vitene til en skittentøysvask på face nå. Med flotte ord helvete, fitte, hore, feite kjerring m.m

Hva med å ta slikt chat?

Skrevet

Er i grunn utrolig hva folk føler for å dele til tider. Grensa for privatliv føler jeg har blitt minimal med FB.

Skrevet

Jeg har ei som ettetlyser barnebidrag fra barnefaren over fb. Type "nå sitter vi her og fryser og har ikke brød til i morgen, kan du vææææææær så smill overføre bidraget nååå?" Må få med at datteren også er på facebook såhun kan lese hva moren skriver..

Anonymous poster hash: 45dc0...257

Skrevet

Kommer ikke på noen sånn helt spesielt i farta. Husker godt for en stund siden ei som hadde en liten utblåsing ang mannen sin. Ang. hvor ubrukelig han var og at hu nesten ikke holdt ut, ellers skriver hun jo bare om hvor fantastisk han er ;)

En annen er en som er litt i overkant glad i dyr. Blir sånn 1-3 statuser dagen om de j"#¤% dyra og da gjerne ekstremt lange.... Var så ille ei stund at jeg vurderte og slette hu. er gravid og hormonell så muligens derfor! Hørte også senere at noen venninder hadde drikkelek ved å ta en slurk/shot hver gang hu nevnte dyra i statusen, de endte opp drita ganske tidlig:P (de leste alle statusene hennes nedover siden hennes)

Anonymous poster hash: 6ddbd...993
Skrevet

Kommer ikke på noen sånn helt spesielt i farta. Husker godt for en stund siden ei som hadde en liten utblåsing ang mannen sin. Ang. hvor ubrukelig han var og at hu nesten ikke holdt ut, ellers skriver hun jo bare om hvor fantastisk han er ;)

En annen er en som er litt i overkant glad i dyr. Blir sånn 1-3 statuser dagen om de j"#¤% dyra og da gjerne ekstremt lange.... Var så ille ei stund at jeg vurderte og slette hu. er gravid og hormonell så muligens derfor! Hørte også senere at noen venninder hadde drikkelek ved å ta en slurk/shot hver gang hu nevnte dyra i statusen, de endte opp drita ganske tidlig:P (de leste alle statusene hennes nedover siden hennes)

Jeg har og ei sånn! Det er side opp og side ned om hesten hennes. Det er "lillegutten" nemlig. Hun skriver ikke om NOE annet enn den jævla hesten. Hver eneste dag, flere ganger om dagen. Jeg skjulte henne fra news feeden til slutt :P

Anonymous poster hash: 2d78b...6a8

Skrevet

Jeg har ei som alltid skriver "tro, håp og kjærlighet" i slutten av hver status.

Anonymous poster hash: 284a6...60b

Skrevet

Jeg har en som har en rød hybrid bil som han skriver om hele jæv.. tiden!!

Anonymous poster hash: a7afa...21f

Skrevet

Har ei på Facebook, datteren hennes har ofte diaré. Konsistens, lukt, mengde og farge deles i statusen. Sist uke var statusen ca slik" stakkars god jenta mi. Nå har hun diaré igjen. Hun har dritt opp etter ryggen, til og med dritt i håret".

Eller ei som legger ut dritt om barnefar hele tiden. At han ikke stiller opp for ungene, at han er en idiot, ber han brenne i helvete osv. Sikkert en dritt gubbe, men ville ikke skrevet det på face akkurat :P

Skrevet

En som har influensa i annenhver status og er sååååå syk. 

En som fremstår som depressiv. Jeg rødmer av statusene. "Jeg er så lei livet nå. Alt går i mot meg.Hvor skal det ende. Føler at ingen er glad i meg, Jeg er jo stygg og overvektig. Ingen gutter vil ha meg, bla bla bla

Anonymous poster hash: c036d...64e
Skrevet

Detaljerte beskrivelser av dagliglivet til en firbarnsmor opptil flere ganger pr dag!!!!!! ......spiste 2 brødskiver, kasta opp,pus rulla seg i spyet....osvosv!!!!

Anonymous poster hash: 3231f...d51

Skrevet

Åh herregud.... Noen burde ikke hatt Facebook hehe

Skrevet

jeg er så jævla lei ei som skriver <3 lykke <3 etter så og si hvert eneste innlegg.

utrolig hvor lykkelig enkelte er på face! skulle tro de gikk på lykkepiller.

andre teite statuser er alle disse babybildene og oppdateringer om ungene sine hele tiden.

jada....kjempe søtt at ungen gliser fordi h*n titter på en bamse eller fordi barnet rett og slett er sååå søt på det bildet! ah....

Skrevet

Jeg har ei som deler ALT for mye! Hun er 29 år, men skulle tro det var en 8-åring som skrev statusene. F.eks "tisset lukter så rart etter å ha spist honeycorn, lol". Hun har også ofte magesyka og da beskrives det med alle detaljer, urk!!!

Anonymous poster hash: f4acc...e80
Skrevet

Jeg har ei som omtaler seg selv som "man" hele tiden. Hun legger ut de lengste, mest uinteressante statuser om hva hun spiste til frokost, før hun skulle kjøre til jobben osv osv. Vanvittig irriterende!

Anonymous poster hash: ccde2...274

Skrevet

En bekjent som hver dag legger ut status type "I dag skal jeg begynne med *ditt og datt*. Føler endelig at jeg begynner å komme meg ovenpå igjen. Livet begynner å smile. Nå skal det bli bedre"..... samme type status i 2 år uten at det virker som hun kommer noen vei.....

Eller de som klager hver j****** dag!! En som ihvertfall annenhver dag poster at "Dette er ikke min dag!" Og hvor fæle ungene har vært å sånn.....

Anonymous poster hash: ea609...bd5
Skrevet

Babybilder er søtt, men ikke når det blir opptil flere om dagen. Ellers har jeg ei som ofte skriver om hvor lei og sliten hun er av ungene sine, og ellers mye klaging på dem.

Anonymous poster hash: 33f8c...87b

Skrevet

Det værste jeg ser på FB er, som også andre her nevner, folk som klager over ungene sine... Det er så utrolig stygt og lite gjennomtenkt gjort, at jeg har ikke ord... Barna dine liksom ??!! Og hvis barna er såååå umulige...har de tenkt på å revurdere hvordan de oppdrar sine søte små? ....just sayin...

Anonymous poster hash: 34a16...2bf

Skrevet

"Hva er en titslinje? Er det liksom mål av puppene, eller noe?"

Skrevet

Jeg har og ei sånn! Det er side opp og side ned om hesten hennes. Det er "lillegutten" nemlig. Hun skriver ikke om NOE annet enn den jævla hesten. Hver eneste dag, flere ganger om dagen. Jeg skjulte henne fra news feeden til slutt :P

Anonymous poster hash: 2d78b...6a8

HAHAHA, kanskje det er samme person.

Skrevet

Vel, det var kanskje ikke akkuratt en stausoppdatering, men ei jeg kjenner la ut en hel bildeserie fra keisersnittet. Litt for personlig info synes jeg da og ikke akkuratt lekkert å se på. 

Anonymous poster hash: 54d7d...1e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...