Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #1 Del Skrevet 15. november 2013 Vanlig melk? Altså kuttet ut mme eller amming og begynte med H melk. Jeg tror jeg prøvde så vidt med datteren min når hun var rundt året hvis jeg ikke husker feil, men er det noen som vet når dette er greit å gjøre? Anonymous poster hash: 009dc...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MamsenMedToSmå Skrevet 15. november 2013 #2 Del Skrevet 15. november 2013 Hvis jeg ikke tar helt feil er det vel anbefalt å vente til barnet er 1 år? Min er kun 8 mnd, så har ingen personlige erfaringer å komme med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #3 Del Skrevet 15. november 2013 1 år og aldri før (kan brukes til matlaging i små mengder fra 10 mnd). Anonymous poster hash: bd804...8c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #4 Del Skrevet 15. november 2013 Har aldri gitt h-melk, det er fullt av mettet fett. Ga laktoseredusert melk fra 12 mnd (mildere start for magen) og vanlig ekstra lett etter 13 mnd. Anonymous poster hash: c2fe5...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #5 Del Skrevet 15. november 2013 ga han lettmelk fra han var et drøyt år. men ammet fortsatt en del så var ikke så mye han fikk. men ville se at han likte det og ikke reagerte på det før han begynte i bhg. Anonymous poster hash: faa44...826 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #6 Del Skrevet 16. november 2013 Så H melk er ikke anbefalt? Det var jeg faktisk ikke klar over. Hva brukte dem før lettmelken og laktoseredusert melk kom i salg da? Bare lurer. Anonymous poster hash: 009dc...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Miss Marple* Skrevet 16. november 2013 #7 Del Skrevet 16. november 2013 De har fått lettmelk fra ettårsalderen. Men mini bare spytter ut melken, så enn så lenge går det i mm, vann og smakeprøver på youghurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ett til! Skrevet 17. november 2013 #8 Del Skrevet 17. november 2013 h- melk er ikke IKKE anbefalt. Det har mye fett i seg,men som kjent så trenger små hjerner fett,men de fleste gir vel lettmelk. Har aldri gitt noe annet til mine barn. Men ikke gi barnet ditt skumma,de trenger melkefettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #9 Del Skrevet 17. november 2013 H- melk kan gies i de tilfellene der barnet har godt av litt ekstra fett. Vår gutt var vanskelig å få i mat i den alderen og vekten stagnerte så han fikk H-melk ganske lenge. I barnehagen fikk (får) han lettmelk. Vi kuttet ut H melken når han begynte å spise normalt og vekten gikk oppover. Anonymous poster hash: bd804...8c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå