Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Min datter på 6 måneder har begynt med noe rart de siste ukene. Innimellom når hun ligger på ryggen på gulvet og leker, så slår hun hendene ut, blir liksom stiv i kroppen, mens hun trekker pusten hardt inn og ut av nesa, det høres ut som at hun drar snørr, hvis dere skjønner hva jeg mener. Det virker som at hun gjør dette helt bevisst, nesten som at hun har lært seg noe nytt og tester det. Men jeg syns det ser litt rart ut og lurer på om noen andre har erfaringer? Anonymous poster hash: 5fe2d...a96
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Dytter litt Anonymous poster hash: 5fe2d...a96
MamsenMedToSmå Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Sånn gjør min sønn på 8 mnd også han startet med det rundt 6 mnd alder ca. Han gjør ikke noe med armene da, men den "blåse ut og inn av nesa" lyden lager han OFTE! Virker som han synes det er gøy!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Takk for svar i starten prøvde jeg å tømme nesa hennes siden jeg trodde hun var snørrete. Men ikkeno snørr, det er nok bare gøy Anonymous poster hash: 5fe2d...a96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå