Gå til innhold

erfaring med homestart? noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er første gang det kommer noen hjem til oss. Men jeg gruer meg sånn. Planen er at jeg og mannen skal dra og handle mens og få litt tid for oss selv uten alle ungene på slep. Men hva gjør de hjemme mens? Hva om yngste begynner å gråte når vi drar? Forventer de servering eller finner de seg til rette? Hmm... vitsen er jo borte om vi ikke drar heller. De har møttes tidligere forrige uke barna og damene som kommer.

Anonymous poster hash: d3b38...677

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min fant seg til rett. Gikk tur med babyen. Kom med henne til meg da hun skulle ammes. Da hun begynte med flaske var de borte 4 timer av gangen i steden for 2.

Da lå som regel jeg og sov.

Skrevet

Min fant seg til rett. Gikk tur med babyen. Kom med henne til meg da hun skulle ammes. Da hun begynte med flaske var de borte 4 timer av gangen i steden for 2.

Da lå som regel jeg og sov.

mine er litt større barn da. 7, 5 og 2 år. 2 damer som kommer som er pensjonister. Huff.. det er sikkert bare teit av meg, men gruer litt uansett.

Skrevet

Min var pensjonist hun også.

Hun blir vel som en "bestemor" da :) lager kakao, har høytlesning, setter i stand at eldste gjør lekser.. Lager mellommåltid/middag..

Hun gjør det samme dere ville gjort!min var fantastisk og ryddet og vasket kjøkken hver gang hun var hos meg, men det skal de strengt tatt ikke gjøre. Men hun så hvor sliten g fortapt jeg var..

Lykke til! Dette er noe de syntes er hyggelig! Min hadde ikke barnebarn selv så syntes det var en glede å få lov til å få ta en del i min datter sitt liv :)

Skrevet

Min var pensjonist hun også.

Hun blir vel som en "bestemor" da :) lager kakao, har høytlesning, setter i stand at eldste gjør lekser.. Lager mellommåltid/middag..

Hun gjør det samme dere ville gjort!min var fantastisk og ryddet og vasket kjøkken hver gang hun var hos meg, men det skal de strengt tatt ikke gjøre. Men hun så hvor sliten g fortapt jeg var..

Lykke til! Dette er noe de syntes er hyggelig! Min hadde ikke barnebarn selv så syntes det var en glede å få lov til å få ta en del i min datter sitt liv :)

Ok, tusen takk for svaret =) det vil jo helst bli noe positivt for oss alle sammen :)

Skrevet

Hadde ei der den første tiden som alenemor med kolikkbarn. Kjempetrivelig dame som var til god hjelp :)

Anonymous poster hash: bafdd...383

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...