Gå til innhold

Hvor mange har hatt murringer før positiv test?

selma07 og engel

Anbefalte innlegg

Jeg er på syklusdag 26 idag. Har ømme pupper, litt småkvalm innimellom, tisser ofte, murringer og trykk i magen supertrøtt innimellom.. Alle tegn på graviditet eller?? De Murringene gjør at jeg ikke tror jeg er gravid.. Derfor lurer jeg på om dere har hatt murringer før positiv test?

Fortsetter under...

Det har jeg hatt! Et forvirrende tegn for min del siden det er så likt mensmurringer.

Høres jo lovende ut! Men jeg stoler ikke på gravidtegn for min egen del, synes det på så tidlig stadium er så likt mensensymptomer... Men noen vet det jo bare pga sånne ting, folk er forskjellige :)

Masse lykke til, håper du er gravid og at den sitter denne gangen!!

Takk:( spotter nå, så ikke gravid:( hormonsprøyter og eggløsningssprøyte neste gang... Noen med erfaringer?

ååå nå fikk jeg skikkelig håp for deg... det var leit... håper hormoner gjør susen :D tror nok hormoner fra ivf hadde litt å si for min graviditet, selv om vi klarte det selv... hva skal du ta av hormoner da? viktig å huske på at eggløsningssprøyt kn spille deg et puss, siden den tilfører kroppen hcg... krysser alt jeg har for at det klaffer nå i julestria :D

Menopur 225 iu, en dose igjen før første sjekk... Veldig spent.. Hvilke hormoner går man på v ivf? Skal ta albyl e og prednesilon fra eggløsningssprøyte settes, så lutinus fra etter sex tror jeg. Alt bra med deg og lille spiren? ;)

Menopur 225 iu, en dose igjen før første sjekk... Veldig spent.. Hvilke hormoner går man på v ivf? Skal ta albyl e og prednesilon fra eggløsningssprøyte settes, så lutinus fra etter sex tror jeg. Alt bra med deg og lille spiren? ;)

jeg tok menopur på siste forsøk :P ble ikke gravid, da fikk bare et egg..MEN ble jo gravid mnd etter :D tok også albyl-e, og prednisolon :D det kan jo hjelpe kroppen til å ikke støte fra seg egget i livmor :) Går fortsatt på fragmin (blodfortynnende) og lutinus :D satser på det er den riktige oppskriften for kroppen din!!!

alt er bra med meg og lille spiren ;) eller... det vil si jeg er fortsatt gravid, men formen er helt på bånn... men heller dårlig form og gravid enn frisk og fin og ikke gravid :P litt trygt med kvalme, men Migrene kunne jeg nok klart meg godt uten :P skal på ny ul i desember :hjertesmil:

nå heier jeg på deg, selma :duskedame:

Annonse

hm... husker ikke helt? 8-9 dager og så hadde jeg dose å 150iu pr dag.. lavere enn deg :P

satser på det er en hel hønsefarm inne i deg nå :P ønsker deg lykke til!!!

Ja, er glad jeg har sterke symptomer :D

Hei! Var på kontroll idag, han mente fem egg var i modning:) han var fornøyd med det! Eggløsningssprøyte på torsdag.. Så da er det bare å hive seg til:)

hm... husker ikke helt? 8-9 dager og så hadde jeg dose å 150iu pr dag.. lavere enn deg :P

Hei! Var på kontroll idag, han mente fem egg var i modning:) han var fornøyd med det! Eggløsningssprøyte på torsdag.. Så da er det bare å hive seg til:)

oioioi!!! så bra!!! kanskje det blir tvillinger på deg :P blir en aktiv helg regner jeg med :P

oioioi!!! så bra!!! kanskje det blir tvillinger på deg :P blir en aktiv helg regner jeg med :P

Tvillinger hadde vært fint:) vet ikke om fem egg er mye el lite.. Han var fornøyd med antallet.. Siste menopur igår, og eggløsningssprøyte i dag. Veldig spennende:) har trua denne gangen! Og som vi har snakka om før så er det viktig å ha trua!!! Ser du noe? Du som kan;)

har lagt evnene litt på hylla.. føler meg ikke helt på plass nå som jeg er så dårlig form selv :P Men jeg skal si deg at jeg får sån god gledefølelse inni meg når jeg skriver med deg om dagen, så det kan godt tyde på graviditet :)

5 egg er jo bra, når det er vanlig å produsere et, maks 2 pr syklus :D husk at det tar litt tid før egga slippes etter e.l sprøyta også da :P OG lykke til og kjør på :P

Annonse

takk:) håper så inderlig at det klaffer nå!! Og at alt går som det skal!!! Klæm

Hvordan ligger du an? går du å analyserer symptomer? :) Tenker på deg vettu :)
Godt å bli tenkt på;) teste neste helg... Kroppen e jo nokså stimulert.. Lutinus, prednesilon og albyl e. MYE murringer... Hatt det siden onsdag... Lutinusen kanskje?? Veldig spent... Hvordan går det med deg? Klæm
  • 2 uker senere...

Godt å bli tenkt på ;) teste neste helg... Kroppen e jo nokså stimulert.. Lutinus, prednesilon og albyl e. MYE murringer... Hatt det siden onsdag... Lutinusen kanskje?? Veldig spent... Hvordan går det med deg? Klæm

er så glad for din positive test!!! utrolig deilig :) :) :)

Jeg er i uke 12 +5 i dag jeg :) ferdig med de værste ukene, men alikevel like nervøs... hatt 2 ultralyder, og fikk ordana meg enda en før rutineultralyden... jeg klarer jo ikke slappe av å nyte at jeg er gravid... vanskelig å tro og ikke ha kontroll.... formen er fortsatt elendig, men det kan jeg leve med :)

Har en firsk og aktiv baby i magen :) HURRA!! Nå er terminen din? augustbaby?

Godt å bli tenkt på ;) teste neste helg... Kroppen e jo nokså stimulert.. Lutinus, prednesilon og albyl e. MYE murringer... Hatt det siden onsdag... Lutinusen kanskje?? Veldig spent... Hvordan går det med deg? Klæm

er så glad for din positive test!!! utrolig deilig :) :) :)

Jeg er i uke 12 +5 i dag jeg :) ferdig med de værste ukene, men alikevel like nervøs... hatt 2 ultralyder, og fikk ordana meg enda en før rutineultralyden... jeg klarer jo ikke slappe av å nyte at jeg er gravid... vanskelig å tro og ikke ha kontroll.... formen er fortsatt elendig, men det kan jeg leve med :)

Har en firsk og aktiv baby i magen :) HURRA!! Nå er terminen din? augustbaby?

Tusen takk:)) veldig glad! Og urolig... Skal fly idag, og redd for at det skal ødelegge noe.. Selv om jeg vet at det ikke gjør det., ul 6. Januar:) magefølelsen min er egentlig god!!

Termin 27. August! Men skal ha keisersnitt, så da blir det vel litt før;)

Gratulerer med 12,5 uker:) bra formen er dårlig;) prøv å slappe av!! Dette går bra!!;)

Ferdig t jul? Vi skal til Tromsø, og da må jeg fortelle det siden jeg ikke skal ha alkohol el kaffe...

Jeg har litt ømme pupper, mørkere brystvorter, litt murringer/stikkinger, ligamentsmerter, trøtt, kvalm om morgener, tisser om natta og sulten... Veldig sulten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...