Gå til innhold

Trenger svar av noen som har opplevd en BO

Anbefalte innlegg

Hei. Henvender meg her også, selv om jeg tilhører i 1.trimester. Men trenger sårt noen svar.

Jeg var nettopp på ultralyd, og er i dag 6+3. Dette vet jeg pga positiv digital EL test for rett over 4 uker siden, og positiv digital grav test for 2 uker og 3 dager siden.

Gynekologen kunne kun se en plommesekk, og intet embryo. I følge ham var jeg bare 5+1 basert på målene til plommesekken, men dette går ikke an, fordi jeg da har fått positiv digital graviditetstest kun 5 dager etter eggløsning. (Ikke fysisk mulig) På mandag tok jeg også en digital uke test som sa 3+, hvilket betyr at i HCG hormon skal jeg ha vært minimum 5 uker på mandag (og da 5+5 i dag, ikke 5+1)

Dere som har hatt BO, har dere fått oppgitt samme svangerskapslengde som dere selv har ment? Eller vokser ting mye saktere ved BO?

Har time hos volvat på tirsdag (da er jeg 7 uker i følge meg selv) og håper så inderlig at det bare var denne gynekologen jeg var hos i dag, som ikke hadde godt nok utstyr eller noe. Var ikke akkurat tidenes legekontor, måtte strippe meg inne på kontoret hans.

Fortsetter under...

Eg har hatt ein bo men det vart oppdaga seinare, ca 7+5. Bo=blunted ovum. Der måtte eg gjennom cytotec-kur for å tømme livmor. Men eg har høyrt om fleire der ein ikkje har sett noke på ul tidleg men at på ul seinare så er der ein flott baby. Så ikkje gje opp håpet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...