LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 - noen få timer før du får omgangssyke med totalflush i begge ender. Nuff said.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Lover! UGH, god bedring!!!
Iiiiik Skrevet 15. november 2013 #6 Skrevet 15. november 2013 Frister ikke med den suppa når du blir frisk heller vil jeg tro. God bedring!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2013 Nei, restene gikk rett i søpla, og det blir nok en stund til neste gang noe slikt serveres.. Jaiks.
LilleBjella Skrevet 16. november 2013 #8 Skrevet 16. november 2013 Oi. Den var lei. Håper du føler deg bedre! Som takk for tipset gir jeg et chili-råd tilbake: Ikke håndter baby og smokk samtidig/like etterpå man har skåret chili, uten å vaske hendene veeeeldig godt først.
ms.Pond Skrevet 16. november 2013 #9 Skrevet 16. november 2013 Au. au. au. Og god bedring! Masse sympati sendes, håper skiten er kortvarig
Gjest pupp and go Skrevet 17. november 2013 #10 Skrevet 17. november 2013 Oi. Den var lei. Håper du føler deg bedre! Som takk for tipset gir jeg et chili-råd tilbake: Ikke håndter baby og smokk samtidig/like etterpå man har skåret chili, uten å vaske hendene veeeeldig godt først. Vær også forsiktig ved håndtering av kontaktlinser og sex.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. november 2013 Forfatter #11 Skrevet 17. november 2013 Oi. Den var lei. Håper du føler deg bedre! Som takk for tipset gir jeg et chili-råd tilbake: Ikke håndter baby og smokk samtidig/like etterpå man har skåret chili, uten å vaske hendene veeeeldig godt først. Vær også forsiktig ved håndtering av kontaktlinser og sex. Haha, en kollega av mannen (som er kokk), gjorde den feilen at han gikk på toalettet for å late vannet rett etter å ha kuttet chili. Og, veeeel... Selv klødde jeg meg såvidt på nesen en gang etter chilikutting, og det var mer effektivt enn all verdens nesesprayer til sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå