Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Ei jeg kjenner, la ut bilde av sin vannkoppsyke gutt på facebook. Det er ikke mye privatliv for de søte små Deler dere med andre når barna er syke, legger ut bilder osv? Anonymous poster hash: 35495...287
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Har aldri lagt ut noen bilder av barnet på sosiale medier... Men folk er forskjellig da! Anonymous poster hash: 5bc9a...c65
Miljøterrorpeuten Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Nei. Har noen bilder av barnet på fb, men passer alltid på at det er "hyggelige" bilder, fra fine turer eller sånn. Aldri bilder med lite klær, eller bilder hvor barnet gråter eller "ser rar ut på" - hvis du skjønner.... Synes man skal tenke over hva barnet selv vil synes om bildene når det blir større. Jeg har også lagd avtale med barnets veldig stolte tante om hva som er ok å legge ut, og hun spør alltid før hun legger ut noe.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Tragisk. Er dritlei Ylva-saken og. Har begynt å skjule folk fra veggen min som spammer ned med bilder av fortapte og forsvarsløse døende barn, opplysninger om innhold i dagens bleie og hva i huset som er utspydd. Er så glad for at internett ikke fantes da jeg var lita. Ikke at mine foreldre ville utlevert min helse og sykdom på nett, men folk hadde litt bedre sosiale antenner før.. Uting! Anonymous poster hash: 4f76b...185
Gjest lemon-aid Skrevet 15. november 2013 #6 Skrevet 15. november 2013 Har også sett folk som har lagt ut bilder av sine syke barn. Skjønner ikke helt vitsen?
DotM Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 Har sendt bilde av syk junior til min mor (på sms), men ikke delt noe utover det. De få bildene som er på facebook er koselige fine bilder
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 15. november 2013 #8 Skrevet 15. november 2013 Det var bare såvidt jeg fikk lov til å ta bilde med vannkopper på i det hele tatt, og fikk veldig klar beskjed om at de ikke skulle på Facebook. Noen bilder ber de om at jeg legger ut på fb, og andre ganger spesifiserer de at de ikke skal dit. Jeg legger aldri ut bilder av dem uten å ha spurt først.
❤lille stjerne❤ Skrevet 15. november 2013 #9 Skrevet 15. november 2013 Nei det gjør jeg ikke. Har en svært begrenset profil med kun familie og venner jeg kjenner. Er bevisst på hva jeg legger ut av barnet, det er stort sett bilder fra at vi er ute og leker, på tur og sånt, at hun sitter og tegner osv. Legger aldri ut bilder av at hun er syk, sint, trasser og slikt, bare vanlige, dagligdagse ting det ikke vil være pinlig for henne at jeg har delt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå