Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Mitt ene barn har en fantastisk lærer som både barnet og vi foreldrene er veldig fornøyde med. Vi vil gjerne gi henne en liten oppmerksomhet til jul. Mitt andre barn har desverre en lærer vi er veldig lite fornøyd med. Å gi henne noe føles veldig feil. Hva gjør vi? Dropper å gi noe til noen av dem eller gir bare til den ene? Anonymous poster hash: 10dc8...ee6
Gjest Julia1984 Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Klassekontakten bør sørge for en felles oppmerksomhet fra klassen, f.eks en blomst e.l Når enkeltelever gir gaver kan det fort både bli kleint og trynetillegg.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Klassekontakten bør sørge for en felles oppmerksomhet fra klassen, f.eks en blomst e.l Når enkeltelever gir gaver kan det fort både bli kleint og trynetillegg. Klassekontaktene gjør ikke det her og det ville også føles veldig feil å være med på gave til en lærer som du er meget misfornøyd med. Anonymous poster hash: 10dc8...ee6
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Man juler ikke gaver. Anonymous poster hash: d0c46...410
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Man juler ikke gaver. Anonymous poster hash: d0c46...410 Nei, men jeg kunne heller tenkt meg å jule opp den ene læreren enn å gi henne julegave Anonymous poster hash: 10dc8...ee6
Gjest ronja røverdatter Skrevet 15. november 2013 #6 Skrevet 15. november 2013 Jeg ville ha gitt til alle eller ingen. Jeg liker ikke alle slektningene mine likegodt heller, men alle får gaver likevel. Når det er sagt, synes jeg ikke at man skal gi julegave til lærere uansett.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 Det er da helt vanlig at lærere får gaver. Mange barn som gir læreren sin en liten oppmerksomhet til jul Ikke alle barna gir til læreren sin, og ikke alle lærerne får gaver heller. Stort sett får alle lærerne en eller flere oppmerksomheter fra noen av sine elever, det er alltid noen som er fornøyd med læreren Men det trenger ikke å være noen stor ting. Det beste er kanskje at barnet har laget noe selv. Jeg som forelder hadde ikke gitt en gave fra oss, men hvis barnet mitt vil gi en liten ting til læreren sin får hun lov til det Anonymous poster hash: 1d8d8...5cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå