Gå til innhold

Permisjonen er over, og jobben sagt opp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så da satt jeg her da, med lillegutt på fanget. Hadde tidligere en turnusjobb, og trivdes godt - men med mannen som jobber skiftarbeid fikk vi det ikke til å gå opp. Kan ikke basere oss på barnevakt flere ganger i uken heller. Så mannen har utsatt sin permisjon til fordel for at jeg kan gå hjemme til gutten vår begynner i barnehagen og jeg får meg jobb. Men så var det dette da, for hvor kan man jobbe som helsefagarbeider når man kun kan jobbe dagtid? Eneste jeg kommer på er dagsenter, men det er somregel ikke ledige stillinger der ettersom at jobben er "perfekt" i manges øyne :) 

Og forresten, kan man jobbe som fagarbeider i barnehage om man er helsefagarbeider? 

Håper noen har gode forslag og løsninger til meg denne regnfulle fredagen! :)

Anonymous poster hash: 8b6de...fc7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har jo øket kontantstøtten til 6000,- i dag, da. Det er jo positivt for deg!  :tommelopp:

Anonymous poster hash: 5a878...362
Skrevet

Du kan ikke jobbe som fagarbeider i barnehagen med helsearbeider utdanning. men du kan jobbe som assistent. der er det jo ingen kveldsjobbing! =)

Skrevet

du kan nok jobbe innen forsikring som helsefagarbeider....

Skrevet

du kan nok jobbe innen forsikring som helsefagarbeider....

??? Det skal godt gjøres.. Er sykepleier selv og brukte 2 år på å finne dagjobb... IKKE enkelt, alle har "hørt om" noen som jobber innen forskjellige bransjer - men å få jobb der selv er kjempevanskelig!!!  HI - oppfordrer deg til å tenke nytt - hva med butikkjobb? Blir jo noe skiftarbeid men på langt nær så mye som i helsevesenet, ellers var jo barnehage et godt forslag!

Anonymous poster hash: 5788e...255

Skrevet

Ja, jobb innen forsikring stusset jeg og på ;) 

Barnehage er nok best med tanke på arbeidstider, men vet dere hva en barnehageansatt tjener da? Blir mest sannsynlig ufaglært  :Gjesp:

-Ts 

Skrevet

Legekontor, men det er nok mange om beinet! Hjemmesykepleien der jeg jobbet før hadde noen stillinger som kun var på dagtid, men de var og populære.

Skrevet

Jeg jobber som fagarbeider i barnehagen og jeg er hjelpepleier. Så ja, du kan det.

Anonymous poster hash: 2f4f6...5bc

Skrevet

Jeg jobber som fagarbeider i barnehagen og jeg er hjelpepleier. Så ja, du kan det.

Anonymous poster hash: 2f4f6...5bc

Åå! Supert :D You made my day :bolledeig:

Skrevet

Hjemmesykepleien? Der jeg jobbet hadde fulltidsansatte kun een kveldsvakt i uken. Hver tredje helg også.

Anonymous poster hash: 3c9bb...579

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...