Gå til innhold

Grr..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny overtidskontroll. Fostervannsmengda er halvert sida onsdag, og legen meinte ein ikkje kunne drøye til søndag med igangsettelse. Men det var allerede ein igangsettelse "over grensa" i dag, så eg må versågod vente til i morgon :(

For å gjere gleda komplett; ho sjekka modn7ng og det var ikkje antydning ein gong. I begynnelsen fant ho ikkje opninga, noko som visstnok var "interessant", når ho fsnt fram var det 1 cm opning og laaang cervix :(

Dette blir stas, ser for meg reprise frå sist fødsel :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

UFF, og neiiii for noe dritt!

Sånt skulle ikke vært lov i det hele tatt.

Jeg blir så forbanna.

Jeg ønsker det all mulig lykke til og gi gjerne jordmor en på tygga fra oss alle sammen!

Skrevet

...deg all mulig lykke til, ikke "det".

Skrevet

Uff.. Du har all min sympati! 

Krysser fingrene for at fødselen ikke blir slik du frykter, og at du slipper noe mer enn til i morgen i det minste..

Skrevet

Så urkjipt - krysser fingre for at det skjer noe utrolig snart!

Skrevet

Uff, så kjedelig. Håper det går bedre enn du frykter når fødselen blir satt i gang!

Skrevet (endret)

Uff, sympati i bøtter og spann sendes over. Ut må vel den ungen komme på et vis til slutt, men håper det blir på best mulig vis.

Ble satt i gang før termin, uten antydning til modning med nr 2, tok tid, men gikk fint.

Endret av Ugl@ er tilbake...
Skrevet

Når de setter deg i gang håper jeg jordmora får resten av vannet midt i fanget. Makan... Lykke til i morgen da. Det blir sikkert mye bedre enn sist. :)

Skrevet

Full symp. Hadde lignende tilfelle med nr to. Minkende fostervann og ingen modning. Verdens fineste fødsel, over på 6 timer. 

Skrevet

Takk folkens :)

Det var ei stund snakk om KS, foreløpig ser det ut som at eg slepp det. Så det er framleis lys i tunnelen :)

Skrevet

Uff da! Sender gode tanker din vei! Om du er like heldig som meg, så gikk det bare timer fra jeg var så "moden som en grønn tomat", i følge legen, og til vannet gikk og jeg var i gang. Lykke til!

Skrevet

Lykke til! Jeg har også vært der. Gråt meg gjennom overtidskontroll etter overtidskontroll.. Etter samme beskjed som deg(vi har det for travelt nå, men i morgen, kanskje...) kom Kamikazebarnet som en kule om kvelden. Heier på deg og ønsker deg en fantastisk fødsel<3 heia heia!

Skrevet

Og forresten. De dagene som gikk forbi termindatoen vil for alltid stå for meg som de lengste dagene i mitt liv. Selv om det ikke gikk mer enn et par dager etter fødselen før jeg kjente vemodet over aldrimer å skulle være gravid. BLÆ

Skrevet

Overtid suger og teite jordmødre suger mer. 

Men nå rekner jeg med at du er i full gang, heier på deg og håper du får en flott opplevelse som avslutning på disse laaaange dagene!

Blir helt rørt av å tenke på at det kanskje i akkurat dette øyeblikk kommer et helt nytt lite menneske til jorden.

Skrevet

Full gang og full gang, det vart ballongkateter og 24 timar med venting med mindre noko skjer. Men jordmor ordna rom på pasienthotellet så mannen kan vere her, standard er 3-sengs på barselavdelinga. Ho måtte krangle med hotellet, dei var redd for fostervatn i sengene sine (!). Eg må love å sove på kladd :P

Skrevet

Sympati i bøtter og badekar! 

Jeg håper det holder med ballong, og at ungen kommer fint og greit :-)

Skrevet

Lykke lykke til! For en fin natt det skal bli å bli født på! Og her ligger jeg på sofaen med vinen mens du kanskje jobber som bare det. Varme tanker<3

Skrevet (endret)

Oi oi, uansett skjer det saker nå :) Heier herfra også, håper du slipper å vente på mer, og at ballongkateter setter ting i gang! Masse varme tanker og gode ønsker om en fin fødsel <3 

Endret av mama foodie
Skrevet

Krysser fingra for at vi snart får en oppdatering om en ny verdensborger!  :hjertesmil:

Skrevet

Oj, dette svangerskapet begynner å yppe med Anne-B sitt i kampen om verdens lengste. Men nå er du i hvert fall innafor institusjonens dører, heier på deg!

Skrevet

Nå må det da være gjort? Hvis ikke aner jeg en bryllupstale en dag i fremtiden, der en stolt mor bare mååå pressisere antall timer med rier. ;) Neida. Men håper natten har vært god. Forhåpentligvis med et nurk i armene. :)

Gjest pupp and go
Skrevet

Åh. Her har jeg ikke fulgt med på lenge. Lykke til hvor enn du er i prosessen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...