Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Hei! Kan jeg flytte sammen med x'n min? Han gikk ut av et forhold for en stund siden, men han vil flytte sammen med meg? Vi har barn sammen...? Jeg er litt skeptisk. Føler egentlig kanskje han bør være singel en stund først? Eller vil det kanskje fungere? Vi har aldri vært samboere tidligere, har ingen erfaring med slike ting og barn inn i bildet... Takk for tips... Anonymous poster hash: 180b8...e35
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Hei, Det er vanskelig å gi deg råd uten litt mer fakta. -hvor gammelt er barnet? -hvor ofte har han sett barnet fram til nå? -hvor lenge var dere sammen sist og hvor lenge siden er det at det ble slutt? -hvor lenge var han sammen med forrige kjæreste og hvor lenge siden det ble slutt? Men umiddelbart ville jeg vært kjærester en god stund før jeg flyttet sammen med noen. Føler du at dette er mannen i ditt liv? Anonymous poster hash: 4b282...d28
soleia Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Det er jo vanskeleg for oss å svare på, men om du er usikker så synes eg du skal vente. For barna sin del meiner eg det beste er å gje seg god tid til å bli skikkeleg kjende og vere kjæraster før ein flyttar saman.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå