Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Noen som har erfaring og anbefalinger? Har det noe effekt i det hele tatt? Anonymous poster hash: 48495...3e2
Edelweis Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Har brukt bellybandit etter 3 fødsel og jeg syntes den hjalp. Det var godt å ha det på også fordi man slipper den rare følelsen av den tomme magen etterpå og det gir støtte. Om jeg ble raskere slank av det der er litt vanskelig og si, men jef var inni buksene mine allerede på sykehuset dwn gangen, det var jeg ikke med de to første. :-)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Jeg brukte belly bandit etter ks, og det hjalp mye. Etter vanlig fødsel skal jeg ikke uttale meg om. Anonymous poster hash: ae5cf...2bf
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Takk for innspill. :-) Flere? Anonymous poster hash: 48495...3e2
Hringariki Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Researcha dette endel før fødsel... endte opp med å kjøpe hjøpe noe tilsvarende(men neppe like stramme) hold-in-greier fra lindex som vel ble brukt 1 eller 2 ganger.... Det har neppe noen effekt, og i tillegg var det lille jeg brukte ubehagelig fordi det å holde magen inne ga press nedover mot underlivet (som var ganske sårt og hamrende vondt etter fødsel og sutur ) og gjorde det tungt å puste. Jeg ville stått over.
Edelweis Skrevet 15. november 2013 #6 Skrevet 15. november 2013 JEg synes det var godt med den støtten jeg. og bellybandit kjennes annerledes ut enn hold in fra lindex i allefall. jeg liker å ligge på magen etter fødsel for å døyve smertene av at livmoren trekker seg sammen igjen, og jeg synes at ballybanditen hjalp veldig på det også!
Hringariki Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 Kanskje mer behagelig om man ikke har måttet sy og har (heldigvis forbigående, huff) lekkasjer dernede.. Jeg ville i alle fall ikke ha mer press på bekkenbunnen enn høyst nødvendig, det var altfor vondt Etter-rier er vel vanligere hos flergangs, det var aldri noe issue her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå