Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #26 Skrevet 15. november 2013 Hun har ikke så liten mage (har sett henne IRL). Hun redigerer den mindre Anonymous poster hash: 9ede5...a58 Samme her. Mye større mage irl. Det er jo uansett tydelig at hun ønsker at den ser liten ut. Mye bilder forfra, med kåpe. De fleste gravide tar bilder fra siden for å vise frem magen de er stolt av. Her er det bare om å gjøre å skape et inntrykk av å ha minst mulig mage. Mtp spisrproblematikken hennes er det bare trist å se. Anonymous poster hash: 16f4d...045 Spiseproblematikk? Jenta spiser jo sjokolade, rømme og fløte hver dag? Jeg tør ikke å lage oppskriftene hennes, er jo så mye fett at kolesterolet mitt dobler seg bare jeg leser oppskrifta... Hun følger et veldig spesielt og omdiskutert kosthold, ja, men å kalle et LCHF-kosthold for spiseproblematikk blir å dra det vel langt. Anonymous poster hash: 3e14d...4d8 Huh? Hun har kjente spiseforstyrrelser. Ingen med anoreksia/ortoreksi innrømmer det til omverdenen, de er mestere i å ikke fortelle sannheten og hemmeligholdelse. Jeg syns hun ser bedre ut enn på lenge, men ingen tvil om at det for de fleste gravide med spiseforstyrrelser kan være svært belastende å merke at kroppen forandrer seg uten at en har kontroll selv. Ønsker henne alt godt, og håper jenta i magen er frisk. Anonymous poster hash: 88821...43b
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #27 Skrevet 15. november 2013 Hun har ikke så liten mage (har sett henne IRL). Hun redigerer den mindre Anonymous poster hash: 9ede5...a58 Samme her. Mye større mage irl. Det er jo uansett tydelig at hun ønsker at den ser liten ut. Mye bilder forfra, med kåpe. De fleste gravide tar bilder fra siden for å vise frem magen de er stolt av. Her er det bare om å gjøre å skape et inntrykk av å ha minst mulig mage. Mtp spisrproblematikken hennes er det bare trist å se. Anonymous poster hash: 16f4d...045 Skjønner ikke hvorfor hun gjør det.....I virkeligheten har hun en stor og fin gravidemage, men på bildene er den liten. Skjønner ikke hva som er poenget hennes med å redigere bort deler av magen sin? Hver sin lyst, sier jeg bare... Anonymous poster hash: 9ede5...a58 Ærlig talt, hun redigerer da ikke bort deler av magen! Hva slags hjemmeredigeringsutstyr klarer noe slikt da? Ja, hun tar nok bildene tidlig på morgenen når magen er minst, og fra en mest mulig flatterende vinkel mens hun holder magen inne så godt hun klarer. Min mage så også halvparten så stor ut når jeg gjorde det. Men la nå jenta få holde på med det da. Og til vanlig så er jo midjen hennes på størrelsen med en knyttneve så ingen tvil om at magemålet hennes har doblet seg. Anonymous poster hash: 3e14d...4d8 Hun redigerer magen. Om du har sett henne IRL så ville du også sett det med en gang. Anonymous poster hash: 9ede5...a58
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #28 Skrevet 15. november 2013 Hun har jo tidligere drevet en pro-ana-blog før hun opprettet fotballfruebloggen.. Så det er ikke tvil om at hun har/har hatt store problemer. Anonymous poster hash: 1ae1d...0bd
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #29 Skrevet 15. november 2013 Patetisk dame! Å redigere magen mindre..... Kan ingen sladre til noen da så det kommer ut hu luker nok vekk kommentarer der folk påpeker det. El enda bedre ta bilde av henne og legg ut på nett. Uten redigering mohahaha. Og ..,. Nei det er ikke slemt, juge om livet på bloggen da ber hun om det . What goes around comes around. Hun får andre gravide med anorexia til å slite når hun juger om magen sin. Men stakkars syke dame. Håper datteren dems ikke arver fra en slektning gener som gjør at hun legger lett på seg / kraftig kropp. Hva skal mor gjøre da om dokka hennes ikke er slank som et siv. Anonymous poster hash: 96440...4dc
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #30 Skrevet 15. november 2013 Hun har ikke så liten mage (har sett henne IRL). Hun redigerer den mindre Anonymous poster hash: 9ede5...a58 Samme her. Mye større mage irl. Det er jo uansett tydelig at hun ønsker at den ser liten ut. Mye bilder forfra, med kåpe. De fleste gravide tar bilder fra siden for å vise frem magen de er stolt av. Her er det bare om å gjøre å skape et inntrykk av å ha minst mulig mage. Mtp spisrproblematikken hennes er det bare trist å se. Anonymous poster hash: 16f4d...045 Skjønner ikke hvorfor hun gjør det.....I virkeligheten har hun en stor og fin gravidemage, men på bildene er den liten. Skjønner ikke hva som er poenget hennes med å redigere bort deler av magen sin? Hver sin lyst, sier jeg bare... Anonymous poster hash: 9ede5...a58 Ærlig talt, hun redigerer da ikke bort deler av magen! Hva slags hjemmeredigeringsutstyr klarer noe slikt da? Ja, hun tar nok bildene tidlig på morgenen når magen er minst, og fra en mest mulig flatterende vinkel mens hun holder magen inne så godt hun klarer. Min mage så også halvparten så stor ut når jeg gjorde det. Men la nå jenta få holde på med det da. Og til vanlig så er jo midjen hennes på størrelsen med en knyttneve så ingen tvil om at magemålet hennes har doblet seg. Anonymous poster hash: 3e14d...4d8 Hun redigerer magen. Om du har sett henne IRL så ville du også sett det med en gang. Anonymous poster hash: 9ede5...a58 Ta bilde av henne IRL da vel og legg det ut her! Anonymous poster hash: 3e14d...4d8
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #31 Skrevet 15. november 2013 Ta bilde av henne IRL da vel og legg det ut her! Anonymous poster hash: 3e14d...4d8 Hvorfor skulle jeg det? Ikke har jeg lyst til det og jeg har heller ikke lov til det Anonymous poster hash: 9ede5...a58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå