Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 bare reagerer litt på svarene hennes i kommentarfeltet der hun ofte skriver at hun ikke kan noe for at magen er liten, det er genetisk osv. har hun ikke løpt en mil hver dag gjennom store deler av svangerskapet? hun spiser vel mat som gjør at de fleste mennesker enten går ned i vekt eller holder den stabil. hennes fokus er jo å holde vekten, ikke få stor mage pga hun vil ha sterke magemuskler og flat mage etter et par uker osv. bare syns det blir litt rart å skrive.. spent på hvor mye den jenta kommer til å veie, helt utrolig at det går an å ha så liten mage. Anonymous poster hash: 88821...43b
Subwoofer Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Helt utrolig at det går an å bry seg så mye om en mage som ikke er ens egen.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Hun har ikke så liten mage (har sett henne IRL). Hun redigerer den mindre Anonymous poster hash: 9ede5...a58
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Jeg kan ikke skjønne hvordan noen kan gå inn for å få minst mulig mage! Det må veldig trasig å være høygravid og bare se ut som man er litt oppblåst! Anonymous poster hash: e6775...b3a
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Er virkelig problemet at hun klarer å trene gjennom svangerskapet? Lyser misunnelse lang vei i alle innleggene om dette her. ALLE (som ikke blir syke eller har store plager selvfølgelig) kan trene gjennom svangerskapet. Det har kroppen bare godt av. Hvor mye - hva osv må man jo kjenne på selv, men det er ikke farlig å trene. Så mye som hun trente før hun ble gravid er det ikke spesielt å løpe en mil når hun ikke har hatt plager. Kjenner mange som har hatt små mager uten at de har gjort noe spesielt for det, (eller svææære fotballer på magen, men ikke et gram ekstra noe annet sted) som har poppet rett inn igjen etter fødsel. Ja, det er utrolig irriterende å se på for de som ikke har det sånn - men det er da bare fordi alle kropper er forskjellig. Herregud... Anonymous poster hash: 4525b...151
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #6 Skrevet 15. november 2013 venter i spenning på at hun julie-et eller annet skal like det siste innlegget her Anonymous poster hash: 88821...43b
Edelweis Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 Jeg skulke ønske jeg hadde så liten mage jeg. Denne svære gravid magen er bare i veien og er plagsom. :-) men rart det er en baby inni der ja. Men som sagt, hadde jeg gledelig byttet.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #8 Skrevet 15. november 2013 Skikkelig trist hvis det stemmer at det manipuleres med fotoredigering. Anonymous poster hash: eb97a...279
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #9 Skrevet 15. november 2013 Jeg er 21 uker på vei og du ser ikke at jeg er gravid. Har aldri blitt stor og regner med at jeg ikke blir stor denne gangen heller. Trener jeg også, men ikke for å få minst mulig mage, men for å holde meg trent. Anonymous poster hash: 5c168...9ba
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #10 Skrevet 15. november 2013 Jeg har og sett henne i virkeligheten og hun har mye større mage. Bildene er redigert og flere av bildene er tatt flere uker før hu legger ut dagens bilde. Anonymous poster hash: c3340...604
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #11 Skrevet 15. november 2013 Jeg har og sett henne i virkeligheten og hun har mye større mage. Bildene er redigert og flere av bildene er tatt flere uker før hu legger ut dagens bilde. Anonymous poster hash: c3340...604 hun er ikke riktig klok, med andre ord? får sjokk, jeg. Anonymous poster hash: 88821...43b
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #12 Skrevet 15. november 2013 Er dette noe å diskutere i det vide og brede? Alle vet da at hun sliter med alvorlig spiseproblematikk. Og hun redigerer magen mindre på bildene sine. Hun skammer seg over kroppen sin, alle med litt mellom øra skjønner da det. Anonymous poster hash: c1022...696
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #13 Skrevet 15. november 2013 Dette var bare trist lesing Redigere magen mindre? Anonymous poster hash: 0df6f...63d
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #14 Skrevet 15. november 2013 Hun har ikke så liten mage (har sett henne IRL). Hun redigerer den mindre Anonymous poster hash: 9ede5...a58 Samme her. Mye større mage irl. Det er jo uansett tydelig at hun ønsker at den ser liten ut. Mye bilder forfra, med kåpe. De fleste gravide tar bilder fra siden for å vise frem magen de er stolt av. Her er det bare om å gjøre å skape et inntrykk av å ha minst mulig mage. Mtp spisrproblematikken hennes er det bare trist å se. Anonymous poster hash: 16f4d...045
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #15 Skrevet 15. november 2013 Jeg er helt utrent og litt smålubben. Har heller ikke fått noe særlig til mage, 36 uker på vei nå. Slutt med det tullet deres, man kan da ikke trene bort en voksende livmor. Den blir så stor som den blir, uavhengig av hvor mye man trener. Anonymous poster hash: df885...e2f
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #16 Skrevet 15. november 2013 Like stor mage som henne, med nr 3 og vi har termin med få dagers mellomrom... Min baby er estimert til å bli rundt 4 kg så slutt nå... Anonymous poster hash: 500e2...cd6
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #17 Skrevet 15. november 2013 Hun la jo ut et bilde av helsekortet sitt og sf-målene hennes lå jo helt på den grønne streken, så ungen vokser nok som den skal den. Anonymous poster hash: b553e...6fd
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #18 Skrevet 15. november 2013 Det har som oftest ikke så mye å si for hvor stor babyen blir. Jeg hadde veldig liten mage, gikk bare opp 8-9 kg, hadde ekstrem halsbrann og klarte nesten ikke å få i meg noe i tillegg til at det skjedde noe veldig dramatisk i familien min siste del av svangerskapet som første til mye stress og dårlig vektoppgang/appetitt. Men barnet var friskt og normalvektig likevel. Anonymous poster hash: 77306...f09
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #19 Skrevet 15. november 2013 Bilde på det siste innlegget viser jo at rumpen er like stor som magen omtrent Anonymous poster hash: 00191...4b3
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #20 Skrevet 15. november 2013 http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/11/iuke39.jpg Kjempefin mage:) Hadde selv LIK størrelse på magen når jeg var omtrent like langt på vei som henne. Var liten, og magen like flat etter 2 dager. Så ut som jeg var omtrent 5 mnd på vei når jeg fødte. Er bare glad jeg var liten, hvorfor kan ikke bare folk godta at mager er enormt forskjellige. Hadde en venninne med en SVÆR mage, barnet hennes var mindre i vekt enn mine barn, magestørrelse, babyens vekt, lengde etc har INGENTING med størrelsen på magen å gjøre, men hvordan man bærer barnet. Jeg bær barnet "bak" i ryggen ( har lang overkropp). Anonymous poster hash: ba05d...e8b
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #21 Skrevet 15. november 2013 Har ikke så mye med trening å gjøre. Ei venninne av meg fikk nesten ikke mage, men hun var frodig i utgangspunktet. I uke 39 så hun mer lubben ut enn gravid. Jeg trente hele veien og fikk kjempemage! Enten bærer man fostrene sine innvendig, ellers bærer man dem mer "utenpå". Anonymous poster hash: 3e14d...4d8
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #22 Skrevet 15. november 2013 http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/11/iuke39.jpg Kjempefin mage:) Hadde selv LIK størrelse på magen når jeg var omtrent like langt på vei som henne. Var liten, og magen like flat etter 2 dager. Så ut som jeg var omtrent 5 mnd på vei når jeg fødte. Er bare glad jeg var liten, hvorfor kan ikke bare folk godta at mager er enormt forskjellige. Hadde en venninne med en SVÆR mage, barnet hennes var mindre i vekt enn mine barn, magestørrelse, babyens vekt, lengde etc har INGENTING med størrelsen på magen å gjøre, men hvordan man bærer barnet. Jeg bær barnet "bak" i ryggen ( har lang overkropp). Anonymous poster hash: ba05d...e8b Ingen tvil om at omkretsen har økt betraktelig, jeg regner med det er en unge med helt normal størrelse der inne... http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2012/12/DSC05211.jpg Anonymous poster hash: b553e...6fd
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #23 Skrevet 15. november 2013 Hun har ikke så liten mage (har sett henne IRL). Hun redigerer den mindre Anonymous poster hash: 9ede5...a58 Samme her. Mye større mage irl. Det er jo uansett tydelig at hun ønsker at den ser liten ut. Mye bilder forfra, med kåpe. De fleste gravide tar bilder fra siden for å vise frem magen de er stolt av. Her er det bare om å gjøre å skape et inntrykk av å ha minst mulig mage. Mtp spisrproblematikken hennes er det bare trist å se. Anonymous poster hash: 16f4d...045 Skjønner ikke hvorfor hun gjør det.....I virkeligheten har hun en stor og fin gravidemage, men på bildene er den liten. Skjønner ikke hva som er poenget hennes med å redigere bort deler av magen sin? Hver sin lyst, sier jeg bare... Anonymous poster hash: 9ede5...a58
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #24 Skrevet 15. november 2013 Hun har ikke så liten mage (har sett henne IRL). Hun redigerer den mindre Anonymous poster hash: 9ede5...a58 Samme her. Mye større mage irl. Det er jo uansett tydelig at hun ønsker at den ser liten ut. Mye bilder forfra, med kåpe. De fleste gravide tar bilder fra siden for å vise frem magen de er stolt av. Her er det bare om å gjøre å skape et inntrykk av å ha minst mulig mage. Mtp spisrproblematikken hennes er det bare trist å se. Anonymous poster hash: 16f4d...045 Skjønner ikke hvorfor hun gjør det.....I virkeligheten har hun en stor og fin gravidemage, men på bildene er den liten. Skjønner ikke hva som er poenget hennes med å redigere bort deler av magen sin? Hver sin lyst, sier jeg bare... Anonymous poster hash: 9ede5...a58 Ærlig talt, hun redigerer da ikke bort deler av magen! Hva slags hjemmeredigeringsutstyr klarer noe slikt da? Ja, hun tar nok bildene tidlig på morgenen når magen er minst, og fra en mest mulig flatterende vinkel mens hun holder magen inne så godt hun klarer. Min mage så også halvparten så stor ut når jeg gjorde det. Men la nå jenta få holde på med det da. Og til vanlig så er jo midjen hennes på størrelsen med en knyttneve så ingen tvil om at magemålet hennes har doblet seg. Anonymous poster hash: 3e14d...4d8
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #25 Skrevet 15. november 2013 Hun har ikke så liten mage (har sett henne IRL). Hun redigerer den mindre Anonymous poster hash: 9ede5...a58 Samme her. Mye større mage irl. Det er jo uansett tydelig at hun ønsker at den ser liten ut. Mye bilder forfra, med kåpe. De fleste gravide tar bilder fra siden for å vise frem magen de er stolt av. Her er det bare om å gjøre å skape et inntrykk av å ha minst mulig mage. Mtp spisrproblematikken hennes er det bare trist å se. Anonymous poster hash: 16f4d...045 Spiseproblematikk? Jenta spiser jo sjokolade, rømme og fløte hver dag? Jeg tør ikke å lage oppskriftene hennes, er jo så mye fett at kolesterolet mitt dobler seg bare jeg leser oppskrifta... Hun følger et veldig spesielt og omdiskutert kosthold, ja, men å kalle et LCHF-kosthold for spiseproblematikk blir å dra det vel langt. Anonymous poster hash: 3e14d...4d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå