Gå til innhold

OUL om litt over en time!

Anbefalte innlegg

.. Og jeg er så utrolig spent! :duskedame::bond::nigo:

Lurer så veldig på hvordan det står til med den lille :hjerte:

Om h*n er frisk eller vil få komplikasjoner i livet. Lurer på hvordan jeg evt vil takle en slik beskjed.

Er også veldig spent på å få høre om terminen blir flyttet. Blir jeg satt tilbake i tid er det plutselig stor sjangs for at jeg får baby rett opp i konfirmasjonen til poden. Føler at det kan  bli bittelitt stressende siden planen er at jeg skal lage mye av maten selv :fnise:

Og så lurer jeg på om det er gutt eller jente :)

Jeg har fra rundt uke 6-7-8 hatt en følelse av gutt, så jeg kommer til å bli mektig overrasket dersom det viser seg at det er en jente som koser seg i magen :wub:

Måtte bare lufte noen tanker :tongue:

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144096936-oul-om-litt-over-en-time/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her ble terminen flyttet fem dager etter hva vi trodde, så da ble terminen dagen før Skjærtorsdag ;) Passer forsåvidt bra, men svigerfar eier en lokal pub og skal arrangere pubaften skjærtorsdag, så da håper vi minsten kommer før eller etter det, hehe :) Vi hadde og følelse på gutt ( Samboer har til og med vært bombesikker på gutt og diskutert guttenavn) men så blir det visst ei jente, med 98% sannsynlighet. Var og redd for komplikasjoner/avvik, men har kjent liv en god stund allerede, så lillejenta vår koser seg inni magen viste UL iallefall. Du får ha lykke til! :D

Endret av Eeniemeenie

.. Og jeg er så utrolig spent! :duskedame::bond::nigo:

Lurer så veldig på hvordan det står til med den lille :hjerte:

Om h*n er frisk eller vil få komplikasjoner i livet. Lurer på hvordan jeg evt vil takle en slik beskjed.

Er også veldig spent på å få høre om terminen blir flyttet. Blir jeg satt tilbake i tid er det plutselig stor sjangs for at jeg får baby rett opp i konfirmasjonen til poden. Føler at det kan bli bittelitt stressende siden planen er at jeg skal lage mye av maten selv :fnise:

Og så lurer jeg på om det er gutt eller jente :)

Jeg har fra rundt uke 6-7-8 hatt en følelse av gutt, så jeg kommer til å bli mektig overrasket dersom det viser seg at det er en jente som koser seg i magen :wub:

Måtte bare lufte noen tanker :tongue:

Hvordan gikk det??

Tusen takk for svar, dere :)

Vi får en liten gutt :wub:

Alt så bra ut med den lille :hjerte: Han hadde alt han skulle på rett plass og vi fikk se mange flotte bilder av ham :)

Helt objektivt sagt, selvfølgelig...

Terminen ble satt nesten en uke frem, overraskende nok, så nå er jeg 19 uker på vei. Wohoo :D

Her ble terminen flyttet fem dager etter hva vi trodde, så da ble terminen dagen før Skjærtorsdag ;) Passer forsåvidt bra, men svigerfar eier en lokal pub og skal arrangere pubaften skjærtorsdag, så da håper vi minsten kommer før eller etter det, hehe :) Vi hadde og følelse på gutt ( Samboer har til og med vært bombesikker på gutt og diskutert guttenavn) men så blir det visst ei jente, med 98% sannsynlighet. Var og redd for komplikasjoner/avvik, men har kjent liv en god stund allerede, så lillejenta vår koser seg inni magen viste UL iallefall. Du får ha lykke til! :D

Vi fikk termin mandag i påskeuken vi, så da blir det garantert fødsel før storebrors konfirmasjon *puh

Hehe, håper du slipper fødsel midt i pub-festen da :fnise:

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...