Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Kan noen si at det ikke er noe å grue seg til? Anonymous poster hash: efbe0...a2c
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Ingenting å grue seg til! Snarere tvert i mot. Antakelig får du ul, og får se det lille nurket ditt Anonymous poster hash: ae3b2...982
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Hvorfor gruer du deg til det? Er det noe farlig som skjer? Anonymous poster hash: 59d44...007
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Ingenting å grue seg til. Jeg var på overtidskontroll med begge mine. Det var ikke så veldig annerledes fra vanlig kontroller, såvidt jeg kan huske, utover at det var ultralyd og snakk om veien videre (ev. igangsettelse). Eneste som kan være ubehagelig, er om du takker ja til stripping (om du får tilbudet). Dette syns jeg ikke var helt smertefritt - men fort gjort og svært overkommelig. Gjør det gjerne igjen dersom jeg blir gående på overtid en gang til, ettersom det begge gangene førte til at vannet gikk 12 timer etterpå Anonymous poster hash: a2a84...032
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Nei jeg får vel glede meg. Gruer meg bare for jeg er så lei for at hun enda er inne der og jeg lengter sånn etter henne. Samtidig får jeg prøve å slappe og nyte tiden siden dette er siste svangerskap.. Men jeg er sliten nå av å bekymre meg, kjenne etter om det er liv der inne og alle tankene som svirrer at plutselig så dør hun i magen! HI Anonymous poster hash: efbe0...a2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå